کد خبر 913075
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
رضا درویش

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: آنطور که من شنیدم بازیکنان پرسپولیس بازیکن ما را کتک زدند و بازیکنان سایپا کاری نکردند که مستحق محرومیت باشند.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مورد اینکه برانکو گفته بود باید ۱۰ بازیکن سایپا به دلیل درگیری در بازی با پرسپولیس محروم می‌شدند، گفت: در زمان درگیری بین بازیکنان که در پایان بازی پرسپولیس و سایپا رخ داد من در جایگاه بودم و به طور دقیق نمی‌دانم در کنار زمین چه اتفاقاتی رخ داد. من برای برانکو و پرسپولیس هم همواره احترام قائل بوده و هستم ولی آنطور که شنیدم این بازیکنان پرسپولیس بودند که سلیمانی بازیکن تیم ما را کتک زدند! بازیکنان ما کاری نکردند که مستحق محرومیت باشند.

بیشتر بخوانید:

برانکو: 10 سایپایی باید مادام‌العمر محروم می‌شدند

او در مورد اینکه چرا برای شرکت در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی سفر نکرد، گفت: باشگاه سایپا فقط تیم فوتبال ندارد و در رشته‌های دیگر از جمله والیبال هم فعال است ضمن اینکه یکشنبه هم در فوتبال بازی داریم و به همین دلیل نمایندگانی را برای حضور در این مراسم به مالزی فرستادیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    2 0
    درویش خودش پرسپولیسیه و در حق باشگاه سایپا خیلی نامردی کرده و بارها برای منافع باشگاه مورد علاقش به سایپا ضرر رسونده الان هم حمایتی از تیمش نمیکنه برانکو هر چی از دهنش دراومد بر ضد سایپا گفت این میگه برای برانکو و پرسپولیس احترام قائلم!!!
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    0 3
    آره حتما بعد گل بازیکنان پرسپولیس بودن رفتن سمت تماشاگران و نیمکت تیم حریف و خوشحالی کردن و جرقه این درگیریها رو زدن خوب مشخص بود محرومیت داره این حرکات
  • امیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    3 0
    بازیکنان پرسپولیس چون مورد حمایت کامل وزارت پرسپولیس و جوانان و کمیته متظاهر انضباطی هستند، هر کاری دوست داشته باشن میتونن انجام بدن. شما بهتره چیزی نگین چون فردا احتمال داره کمیته انضباطی چند بازیکنتون رو بخاطر عطسه محروم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس