شایانفر

یقین دارم یکی از کسانی که آن دنیا دست مرا خواهد گرفت همین مرد است، چون آن دنیا می‌داند که چقدر دوستش داشتم و دارم. خیلی جایت خالی است حاج حسن، خیلی...

به گزارش مشرق، تقی دژاکام، از پیشکسوتان روزنامه نگاری در کیهان، درباره مرحوم حاج حسن شایانفر نوشت:

می‌گویند خاک سردی میاره، بعد از مدتی هر کی که باشد فراموشش می‌کنی. برای من چند نفر از کسانی که رفته‌اند هنوز که هنوزه داغ رفتنشان تازه است.

بیشتر بخوانیم:

عکس/ چهلمین روز درگذشت مرحوم شایانفر

سلیمی‌نمین: برای تداوم راه مرحوم شایانفر باید به الزامات فرهنگی توجه کنیم

حاج حسن شایانفر برای من استاد خیلی چیزها بود. هرچند من شاگرد خیلی چیزها نشدم و اگر شدم شاگرد خوبی نشدم. اما اعتراف می‌کنم برادر حسن جزو چندنفر معدودی است که واقعاً دلم برایش تنگ می‌شود.

گاهی به یاد اخلاق و مدارا و منطقش که می‌افتم، یاد پدرانگی‌هایش، یاد استدلال‌های مستندش، یاد کوتاه نیامدن از اصولش، یاد عشقش به رهبر عزیز انقلاب، یاد روزها و لحظات آخر، یاد نصیحت‌ها و تذکراتش که گاه جدی نمی‌گرفتم یا با او مخالفت می‌کردم اما چند روز بعد یا چند هفته بعد می‌دیدم چقدر دقیق و نافذ و صحیح گفته بود و من چقدر خام بودم. یاد خیلی چیزها و اشک چشمم را پر می‌کند.

امروز دومین سالگرد از دست دادن شایانفر عزیز و دومین سالگشت بهشتی شدن این مرد اخلاق و رسانه است.

یقین دارم یکی از کسانی که آن دنیا دست مرا خواهد گرفت همین مرد است، چون آن دنیا می‌داند که چقدر دوستش داشتم و دارم. خیلی جایت خالی است حاج حسن، خیلی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    1 0
    خدا رحمت کنه حاج حسن شایانفر را. من هم مدتی توفیق شاگردی ایشان را در دفتر پژوهش‌ها کسب کردم....هنوز که هنوزه دلم میسوزه از رفتنش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس