به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران و از فعالین در عرصه فقر زدایی در اینستاگرام با انتشار مطلب زیر به شهادت امیرمحمد اژدری یکی از جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) واکنش نشان داد.

انقلاب اسلامی ایران در ذات خود انقلاب مستضعفان و انقلابی برای مستضعفان است. امام (ره) این را بارها و به زبانهای مختلف برای همه تبیین کرد. محرومیت زدایی و تلاش برای بهتر کردن وضعیت محرومان، شعار و هدفی بود که در نسل سوم و چهارم انقلاب، عده‌ای از جوانان آن را با الگوبرداری از #امام_موسی_صدر و #حاج_عبدالله_والی، سردست گرفتند و نتیجه‌اش را همه مردم در اردوهای جهادی اقصی نقاط کشور دیده‌اند.
این جوانان دغدغه انسانی، اسلامی و انقلابیِ درست خود را جدی گرفتند و پای کار مظلومان و مستضعفان کشور ایستادند؛ جدی، پیگیر، خلاق، و خوش اخلاق.

و از میان این جوانان برومند، یکی شد #سیدمحمد_ساجدی که ۱۴ آبان در بازگشت از اربعین همراه خانواده در سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد؛ و یکی شد #امیرمحمد_اژدری که در مسیر سرکشی به پروژه‌های قبلی و برنامه‌ریزی برای کارهای جدید، زندگی‌اش را پای کار جهادی، پای #محرومیت_زدایی گذاشت.


امیر را از نزدیک می‌شناختم. امیر فرزند بزرگ خانواده بود. پسری شاداب، پر جنب و جوش، بشاش، انقلابی، عاشق اهل بیت و علاقمند به فعالیت‌های جهادی. از روستاهای کرمانشاه و اهواز و آبادان و خرمشهر تا بندر دیر و سیستان و بلوچستان پای کار فقرزدایی و فعالیتهای عمرانی و کارآفرینی بود.
همه ما داغدار این فقدان هستیم و مطمئنیم که دوستان امیر در #قرارگاه_جهادی_امام_رضا_(ع) یاد او را زنده نگاه خواهند داشت و راهش را ادامه خواهند داد.
خداوند عالم اجر فعالیتها و نیت خیر این جوان نیک‌نهاد و همه جوانان برومند حرکت جهادی محرومیت‌زدایی را به احسن وجه جبران کند و بر سفره نعمت و رحمت خویش متنعم سازد. برای خانواده (به ویژه مادر بزرگوار ایشان) و دوستان داغدار از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
ای‌کاش حرکت زیبا، انسانی، اسلامی و انقلابی این جوانان مورد حمایت همه‌جانبه نهادهای مسئول در کشور قرار بگیرد و صاحبان این انقلاب، طعم رفع محرومیت را در همه جای کشور بچشند و عزت و برکت، سر سفره همه رونق داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس