کد خبر 911613
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
سیامک نعمتی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از مسابقات سنگین ۵ روز به استراحت رفتیم اما شرایط ما الان به گونه‌ای است که به سختی مقابل پیکان می‌توانیم ۱۱ بازیکن به زمین بفرستیم.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی درباره شروع تمرینات این تیم بعد از پنج روز و کمبودهایی که از نظر بازیکن وجود دارد گفت‌وگویی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

تمرینات پرسپولیس بعد از 5 روز تعطیلی از روز گذشته آغاز شد و این در حالی است که تعداد بازیکنان برای انجام یک بازی فوتبال هم کافی نبود. 

بله، بعد از بازی با کاشیما، آقای برانکو پنج روز به بازیکنان استراحت داد تا از فشار بازی‌ها خارج شویم و از نظر روحی روانی در شرایط بهتری قرار بگیریم. ما خودمان را آماده حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی می‌کنیم، هر چند که عملکرد ما در لیگ قهرمانان آسیا با همه کمبودها خوب بود و به مقام دوم رسیدیم.در حال حاضر همه تمرکز ما روی لیگ است اما تمرینات خودمان را از دیروز خوب شروع نکردیم. چند بازیکن در تیم ملی بزرگسال و امید داریم و چند بازیکن هم مصدوم هستند و متأسفانه حسین ماهینی و محمد انصاری را تا پایان فصل نداریم. ما در این شرایط از نظر بازیکن دچار کمبود هستیم، به طوری که در تمرین دیروز ماساژور تیم درون دروازه قرار گرفت تا بتوانیم فوتبال بازی کنیم. 

در این رابطه بیشتر بخوانید:

عضو کادر پزشکی پرسپولیس دروازه‌بان شد

با این شرایط سخت و حساس چطور می‌خواهید مقابل پیکان حاضر شوید؟ 

واقعا شرایط ما خوب نیست و فکر می‌کنم مقابل پیکان به سختی یازده بازیکن بشویم چون اصلا بازیکن نداریم و نمی‌دانم آقای برانکو چطور می‌خواهد ترکیب یازده نفره را مقابل پیکان بچیند. خود آقای برانکو هم روز قبل از بازی به ایران می‌آید و نمی‌دانم در این شرایط اصلا می‌شود فوتبال بازی کرد یا نه. من که فکر نمی‌کنم این بازی برگزار شود! 

شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که پرسپولیسی ها انتظار داشتند همکاری بهتری با این تیم شود، نظر تو در این مورد چیست؟ 

واقعا نمی‌دانم در این باره چه بگویم، ما همه سعی و تلاشمان را کردیم تا در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسیم و درنهایت به فینال رفتیم اما دوم شدیم، اما اینکه ما به فینال آسیا رسیدیم گناه نیست که برای ما بخواهند در این شرایط مسابقه برگزار کنند. ما کمبود بازیکن داریم و نمی‌دانم که چرا اینگونه برنامه‌ریزی کرده‌اند. ما قبول داریم که باید بازی‌های لیگ انجام شود، اما نیاز داشتیم که شرایط حساس ما را درک کنند. ما بازیکن مصدوم داریم و از نقل و انتقالات هم محروم بودیم و در این شرایط فکر نمی‌کنم مقابل پیکان یازده بازیکن هم بشویم. شرایط واقعا سختی را سپری می‌کنیم و بهتر است که مسئولان برگزارکننده بازی‌ها بدانند ما به عنوان تیمی که مدعی قهرمانی است نیاز به جمع‌آوری امتیاز داریم و در این شرایط واقعا کار سخت است. با همه این شرایط، برای شادی دل هواداران و قهرمان شدن می‌جنگیم، اما اینکه چه مسئله‌ای رخ بدهد در جریان نیستم و نمی‌دانم که بازی برگزار می‌شود یا نه، اما امیدوارم مسئولان تصمیم‌گیرنده شرایط پرسپولیس را درک کنند. ما نمی‌خواهیم تصمیمی گرفته شود که تیم‌های دیگر ضرر کنند، فقط می‌خواهیم وضعیت ما را درک کرده و شرایطی ایجاد کنند تا در یک رقابت برابر به میدان برویم. 

برانکو اعلام کرده که مجبور است با تیم زیر هفده ساله‌ها به مصاف پیکان برود! 

به هر حال آقای برانکو زیر و بم پرسپولیس را می‌شناسد و می‌داند که در تیمش چه خبر است. شرایط ما واقعا سخت و دشوار است و مطمئنا اگر قرار به انجام بازی باشد، باید بازیکنان جوان به میدان بروند، چون تعداد بازیکنان بزرگسال پرسپولیس به حد کافی نیست. اینقدر فشار مسابقات زیاد بود که محمد انصاری و حسین ماهینی به صورت شدید مصدوم شدند و تا آخر فصل آنها را نداریم و دلیل آن هم به دلیل فشار زیادی بود که روی تیم ما وجود داشت. ما دوازده بازیکن بودیم که در چند جام  جنگیدیم و مطمئنا شرایط از این به بعد هم همینطور خواهد بود. امیدوارم که دیگر مصدومی نداشته باشیم و دو بازیکن آسیب‌دیده ما هم هر چه زودتر به پرسپولیس برگردند. 

در حدود ۲۵ روز باید ۶ بازی سنگین برگزار کنید و این نگرانی وجود دارد که در همین شرایط باز هم بازیکن مصدوم داشته باشید و امتیاز از دست بدهید.

واقعا برگزاری ۶ بازی در ۲۵ روز بسیار سخت است و این را هم باید در نظر بگیرید که برخی از بازی‌ها در شهرستان برگزار می‌شود و ما باید به سفر هم برویم، اما ما تا همین جا جنگیدیم و از این به بعد هم می‌جنگیم. برخی از بازی‌های ما با رقبای مستقیم‌مان است و به قولی، بازی‌های ما شش امتیازی است و این مسائل کار ما را سخت‌تر می‌کند. باید مقابل این رقبا بهترین نتایج را بگیریم اما باز هم اعتقاد دارم که مسئولان برگزارکننده بازی‌ها می‌توانستند از نظر زمانی به ما کمک کنند. 

پیکان را چطور تیمی می‌بینی؟ به هر حال خودت سابقه بازی در این تیم را داری. 

پیکان تیم خوبی است و شرایط خوبی هم دارد، آنها امسال تیم خیلی خوبی هستند اما ما اصلا تمرکزی روی تیم پیکان نداشتیم، چرا که در تعطیلات بودیم و فکر نمی‌کردیم با این تیم بازی می‌کنیم و بعد از پنج روز تعطیلی فقط با دو جلسه تمرین باید با پیکان بازی کنیم و این مسئله کار را بسیار سخت خواهد کرد. 

قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس را از نظر روحی دچار مشکل نخواهد کرد؟ 

ما دوست داشتیم قهرمان آسیا شویم، هیچ تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشده بود و ما دوست داشتیم این کار را انجام دهیم تا اولین تیمی باشیم که قهرمان می‌شویم، اما نشد. همه از این وضعیت ناراحت بودیم چون هدف ما قهرمانی آسیا بود، اما بعد از هر شکستی موفقیت در راه است و امیدوارم آنقدر بجنگیم تا به موفقیت برسیم، باید تلاش کنیم در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باز عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم با درس گرفتن از فینال گذشته، قهرمان آسیا شویم.

هواداران پرسپولیس معتقد بودند که اگر تو در بازی برگشت حضور داشتی، پرسپولیس می‌توانست قهرمان آسیا شود. 

هواداران به من لطف دارند و من از آنها ممنون هستم، اما بعد از اینکه در بازی رفت فینال آسیا بازی کردم، غیبتم در بازی برگشت بزرگترین حسرت برای خودم بود چون نتوانستم در بزرگترین فینال بازی‌های باشگاهی در آسیا در بازی برگشت به میدان بروم. مطمئنا بیشترین لطمه را از غیبتم در فینال آسیا خودم خوردم، اما این را باید به هواداران بگویم که ما با یک بازیکن به فینال آسیا نرسیدیم بلکه ما یک تیم داخل زمین و یک تیم بیرون از زمین بودیم که با هم موفق شدیم و اینطور نبود که چون من نبودم نتیجه نگرفتیم. من دوست داشتم به پرسپولیس کمک کنم اما نشد و مطمئنا از این به بعد بیشتر تلاش خواهم کرد تا در سایر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    1 0
    وقتی استقلال درحواست تعویق سوپر جام رو داد و به تعویق ننداختند و حتی بدون پاسخ کتبی استقلال بازی رو سه بر صفر کردند یادتونه الان شما بگو چرا رای بازی با سایپا اعلام نمیشه چرا بازی شما با پیکان در صورت عدم حضور باید سه بر صفر بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس