کد خبر 911590
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
کاروان پارالمپیک

شماری از ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی 2018 جاکارتا، به دلایلی که تا کنون مشخص نشده، در مراسم رژه غیبت داشتند که این موضوع موجب واکنش مسئولان کمیته پارالمپیک شده است.

به گزارش مشرق، سومین دوره بازیهای پاراآسیایی که به میزبانی اندونزی برگزار شد، با نتایج مطلوبی برای کاروان کشورمان همراه شد. این تیم برای نخستین بار روی سکو رفت و عنوان سومی قاره کهن را به دست آورد.

در این بین، یک اتفاق ناخوشایند نیز روی داد که تا امروز مسکوت مانده است. در حقیقت، یک رفتار مدیریتی موجب شد تا یک بی نظمی در مراسم افتتاحیه این دوره، در آن مقطع نادیده گرفته شده و اکنون زمان برخورد باشد.

براساس اخبار دریافتی، هفده ورزشکار اعزامی، در حرکتی بدون توجیه، در رژه مراسم افتتاحیه بازیها شرکت نکردند. این موضوع که بدون هماهنگی با مسئولان کاروان اعزامی بود، در آن زمان مورد رصد قرار گرفت؛ اما واکنشی به آن نشان داده نشد تا اکنون که قرار است برخوردی شدیدی با آنها صورت گیرد.

اگرچه جزئیان موضوع هنوز مشخص نشده یا اطلاعی از آن در دسترس ما نیست؛ اما قرار بر این است تا متخلفان در کمیته انضباطی که در کمیته ملی پارالمپیک برگزار می شود، حضور یافته و توضیحات خود را ارائه دهند. آنگونه که از شواهد موضوع بر می آید، این گروه بایستی انتظار برخوردهای سنگین و شدیدی را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس