کد خبر 911213
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
جشن قهرمانی و اهدای مدال فینال لیگ قهرمانان آسیا

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس می‌گوید باتوجه به تحریم های بانکی، این باشگاه پاداشش از لیگ قهرمانان آسیا را به صورت دستی دریافت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، به خاطر تحریم‌ها و همینطور محدودیت‌هایی که در نقل و انتقال ارز وجود دارد، کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش‌های پرسپولیس را در چند مرحله و هر بار 200 – 300 هزار دلار پرداخت خواهد کرد اما از طریق کدام بانک وقتی باشگاه نه در ایران حساب ارزی می‌تواند داشته باشد و نه در مالزی حساب بانکی دارد؟

امیرعلی حسینی  مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این باره می‌گوید : «با توجه به اینکه زمان زیادی از فینال نگذشته، مدیرعامل باشگاه هنوز دستوری برای دریافت پاداش‌ها نداده‌اند اما کمیته مالی باشگاه نزدیک‌ترین و بهترین راه را برگزیده که دریافت پاداش‌ها به صورت دستی و نقدی است.»

وی همچنین افزود: «الان فقط پاداش‌های فینال مانده. از پاداش‌های مراحل قبل از فینال هم تقریبا نصفِ پول‌مان را گرفته‌ایم و همه را دستی گرفته‌ایم. هر بار نماینده‌ باشگاه را فرستادیم و پول را دریافت کردیم. این بار هم برنامه‌مان همین است اما باید منتظر باشیم تا ای‌‌اف‌سی به باشگاه اطلاع بدهد که پاداش‌ها آماده است. البته این کار زمان می‌برد چرا که 5 درصد از کل پاداش‌ها را خود کنفدراسیون بابت امور خیرخواهانه کسر می‌کند و بخشی هم بابت جریمه‌های فردی و باشگاهی کسر خواهد شد. ای‌اف‌سی همه این ملاحظات را در نظر می‌گیرد و وقتی به ما اعلام کند که پاداش‌ها آماده است، نماینده باشگاه مثل دفعات قبل برای دریافت پول به مالزی می‌رود.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    6 2
    خدا به کیسه کشا صبر بده، این خبرها رو چند روزی ننویسید، آخه اونا گناه دارند بنده های خدا. هنوز سوزش دارند. خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس