لیگ قهرمانان آسیا

با وجود اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 خواهد بود اما ذوب‌آهن در کنار سایپا در پلی آف به میدان خواهد رفت و به نظر می‌رسد، سهمیه ایران 2+2 است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که روسای فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌هایی مدعی شده بودند که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده (2019)، 1+3 خواهد بود اما با انتشار جدول مربوط به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019، به نظر می‌رسد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده 2+2 است.

پیش از این حضور سایپا در پلی آف مشخص بود اما مشخص است که ذوب آهن دیگر نماینده ایران هم باید کار خود را از مرحله دوم پلی آف آغاز کند و حریفان این دو تیم هم اعلام شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

زمان قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

بر اساس جدول منتشر شده ذوب آهن ابتدا باید در مرحله مقدماتی پلی آف در روز سه شنبه 12 فوریه به مصاف تیم برنده دیدار الکویت کویت و الوحدت اردن برود و در صورت پیروزی مقابل الغرافه که از حضور مهدی طارمی و وسلی اسنایدر سود می‌برد، حاضر شود. تاریخ این دیدار 19 فوریه در قطر خواهد بود.

سایپا هم طبق اعلام جدول  ابتدا باید با مینروا پنجاب هند در تهران مصاف دهد و در صورت پیروزی میهمان الریان قطر خواهد بود. دیدار سایپا با الریان هم در تاریخ 19 فوریه 2019 خواهد بود.

پرسپولیس و استقلال هم مستقیما راهی مرحله گروهی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شیرین IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    2 1
    بااین قرعه سخت نه ذوب آهن بالامیادنه سایپا...ومابادونماینده درجام باشگاههای آسیاحضورپیداخواهیم کرد.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
      2 1
      ان شاءالله استقلال باز دوباره به العین نخوره. از عمر عبدالرحمان شان بدم میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس