کد خبر 911150
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
مرکل نمایه

موسسه تحقیقاتی ZEW طی گزارشی اعلام کرده است سرمایه گذاران انتظار ندارند که رشد اقتصادی در آلمان همانند گذشته فزاینده باشد.

به گزارش مشرق به نقل از الاقتصادیه، موسسه تحقیقاتی ZEW طی گزارشی اعلام کرده است  "سرمایه گذاران انتظار ندارند که رشد اقتصادی در آلمان همانند گذشته فزاینده باشد.

در این گزارش آمده است  بررسی ماهانه اقتصاد آلمان نشان می‌دهد  در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رشد اقتصادی آلمان روند نزولی داشته است در صورتی که آلمان یکی از بزرگترین اقتصادهای اروپا را دارا است.

بیشتر بخوانید:

گفت‌گوی تند و تیز ترامپ با «ترزا می» درباره ایران

این موسسه طی یک نظر سنجی از کارشناسان اقتصادی و همچنین صاحبان سرمایه اعلام کرده است اعتماد به اقتصاد آلمان روند نزولی داشته است و سرمایه گذاران دیگر تمایل ندارند تا در اقتصاد این کشور سرمایه گذاری کنند.

همچنین ZEW اعلام کرده است صنعتگران و تولیدکنندگان و تجار آلمانی اعلام کرده اند شرایط اقتصادی آلمان در سه ماه چهارم بدتر از سه ماه سوم سال جاری میلادی است و انتظاری برای بهبود شرایط وجود ندارد.

آخیم فامباخ رئیس این مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی رسما گفته است این اظهارات نشان می دهد که در حال حاضر اصلا نباید انتظار داشت تا رشد اقتصادی آلمان همانند گذشته و فزاینده باشد.

این موسسه در پایان تصریح کرده است نرخ تورم در آلمان به دلیل افزایش قیمت انرژی به بالاترین سطح در ۱۰ سال گذشته رسیده است به طوریکه نرخ تورم در ماه گذشته ۲.۵ درصد در مقایسه باماه مشابهش در سال گذشته افزایش یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کرمانشان IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    4 0
    تا ببینم رب گوجه اونجا چنیه!
  • ناشناس IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    4 1
    تیترهای خنده دار نزنید! ۲.۵درصد؟ خجالت بکشید...
    • حامد AE ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
      0 0
      مشرق و خجالت !!!!
    • حامد AE ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
      0 0
      مشرق و خجالت !!!!
  • AE ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    4 0
    چه سوسولن اینا! ما تورممون ۱۰ درصد، ۱۰ درصد بالا میره آخ نمیگیم. اینا به خاطر ۲/۵ درصد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس