رمان پل - کراپ‌شده

به همت نشر اسم رمان «پل» تالیف مشترک غلامحسین دولت آبادی و آراز بارسقیان منتشر شد.

به گزارش مشرق، رمان پل در یک همکاری مشترک میان  غلامحسین دولت‌آبادی، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و آراز بارسقیان داستان‌نویس و مترجم ادبیات در مدت دو سال تالیف شده است.

بارسقیان این رمان را حاصل رابطه دوستانه و خصمانه خود با غلامحسین دولت آبادی می خواند و می‌گوید: داستان پل، از تضادهای ما دو نفر شکل می گیرد، داستان یک روز از زندگی شخصیت اصلی قصه است و ‌تمام اتفاقات و روزمرگی‌هایی که برای او اتفاق می‌افتد.

ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: پنج‌شنبه بیست‌وچهارم مرداد 1392. تهران روز گرمی را قرار است پشت سر بگذارد. در این روز گرم ما شاهد یک روز از زندگی آدم‌های این شهر هستیم. آدم‌هایی که موفقیت یکی‌شان، شکست دیگری است. پل‌هایی که باید آدم‌ها را بهم وصل کند، آدم‌ها را از هم دور می‌کند. در کنار هر کدام از این پل‌ها داستان‌هایی رخ می‌دهد. داستان‌هایی که از صبح گرم تابستانی شروع می‌شود و تا آخرین ساعات شب طول می‌کشد.

گفتنی است پیش از این غلامحسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیان، نمایشنامه‌های مختلفی باهم تألیف و به روی صحنه برده‌اند و در این بین نمایشنامهٔ «گام زدن روی یخ نازک» در سال 1392 به عنوان کتاب سال در بخش تئاتر، برگزیده شد. از بارسقیان نیز رمان‌هایی با عناوین «یکشنبه»، «دوشنبه» و داستان کوتاه «غریبه» به چاپ رسیده است.

رمان 584 صفحه‌ای پل اکنون توسط نشر اسم منتشر شده و روانه کتاب‌فروشی‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس