کد خبر 910739
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
«کمین پرچم»؛

امروز فیلم عملیات مقاومت در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی معروف به «کمین پرچم» منتشر شد؛ در پی این کمین یک نظامی صهیونیست کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در عملیات منحصر به فرد مقاومت فلسطین در فوریه امسال (2018) که تصاویر آن امروز منتشر شده، یک نظامی صهیونیست کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

طی این علمیات، مقاومت فلسطین در میله یک پرچم مواد منفجر تعبیه و به دور از چشم نظامیان اسرائیلی، آن در زمانی مناسب در حصار مرزی (روی سیم‌های خاردار) نصب می‌کند. زمانی که نظامیان صهیونیست برای برداشتن این پرچم اقدام می‌کنند، منفجر شده و در نتیجه آن یک نفر کشته و چند نفر زخمی می‌شوند.

یکی از نکته‌های مهم این عملیات، عدم توانایی نظامیان اسرائیلی در کشف مواد منفجره تعبیه شده در میله پرچم است زیرا نظامی اسرائیلی بعد از آنکه آن را از حیث امنیتی بررسی می‌کند، اقدام به برداشتن آن از حصار مرزی و انتقال آن به میان نظامیان همراه خود می‌کند. 

بیشتر بخوانید:

در تجاوز اسرائیل به غزه چه گذشت؟ +عکس

تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» شاخه نظامی مقاومت مردمی فلسطین در نوار غزه مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفته است.

شبکه «المیادین»، امروز فیلم مربوط به این عملیات را پخش کرد و «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت به این شبکه گفت شرایط میدانی در 17 فوریه 2018 اجازه افشای فیلم و تصاویر این کمین را نمی‌داد.

ابومجاهد در ادامه تصریح کرد کمین پرچم، هدیه‌ای به ملت فلسطین و محور مقاومت بود و اگر دشمن اشغالگر به حملات خود ادامه دهد، شاهد عملیات‌های بیشتری از این دست خواهد بود.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت اعلام کرد قدرت مقاومت روز به روز در حال افزایش است و فیلم این کمین بخش کوچکی از توانایی های مقاومت را نشان می‌دهد.

این فیلم در حالی منتشر می‌شود که نوار غزه از یکشنبه شب (بیستم آبان) شاهد تبادل آتش میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی است (+)؛ تا کنون 12 فلسطینی در این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

مقاومت نیز پاسخ صهیونیست‌ها را با حدود 400 موشک داده و بر اساس برخی اخبار غیررسمی تا کنون 3 صهیونیست کشته و نزدیک به 85 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    22 5
    بزنید این صهیونیستهای بی سرزمین رو.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    11 4
    پس چرا صهیونیست ها با بمب همه سیستم دفاعی مقاومت رو مختل نمی کنن؟!!!!! ظریف طور
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    20 3
    احسنت خیلی حال کردم
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    5 19
    سبک ساخت کلیپش مثل کلیپ ها داعش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس