کد خبر 910614
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
کنعانی زادگان

در لیست این فصل نمرات سایت نود، ۸ مدافع میانی با سن کمتر از ۲۶ سال نمره بهتری از کنعانی‌زادگان گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، مصدومیت چند مدافع و نزدیکی به جام ملت‌های آسیا، باعث شد کی‌روش مجبور شود یک بازیکن جدید را به لیست تیم ملی اضافه کند. محمدحسین کنعانی‌زادگان، که قبلا هم به تیم ملی دعوت شده بود اما چند فصل ضعیف، او را از لیست کی‌روش دور کرد. با این حال، مصدومیت پورعلی‌گنجی و منتظری و ناآمادگی سهرابیان بعد بازگشت از مصدومیت، دوباره او را به لیست تیم ملی برگرداند. دعوت مجدد از کنعانی‌زادگان که چند فصل ضعیف را در لیگ برتر پشت سر گذاشته، مهمترین نقد به لیست کی‌روش محسوب می‌شود.

کنعانی‌زادگان بعد از دوران سخت در استقلال و انجام فقط دو بازی در لیگ برتر بخاطر مصدومیت، به سایپا رفت و آنجا هم موفق نبود. او هفته‌های اول نمایش درخشانی نداشت و پس از گل به خودی مقابل پرسپولیس، دوباره مصدوم شد و تا پایان فصل را از دست داد تا بازی‌هایش از ۷ مسابقه فراتر نرود. این فصل در ماشین سازی، او همه بازی‌ها فیکس بوده و مصدوم هم نشده اما با عملکردی نه چندان خوب، میانگین نمره ۳،۳۰ را گرفته است. نمره‌ای که او را در رده صد و هفتمین بازیکن لیگ برتر و چهلمین مدافع فصل قرار می‌دهد.

شاید یکی از معیارهای کی‌روش، سن بازیکن بوده که باعث شده مثلا روی نام شجاع خلیل‌زاده ۲۹ ساله خط قرمز بکشد و روی کنعانی‌زادگان ۲۴ ساله حساب کند. اگر معیار کی‌روش را نداشتن سنی بیشتر از ۲۶ سال هم فرض کنیم، چند مدافع در لیگ برتر از کنعانی‌زادگان آمادگی بیشتری دارند، دو فصل اخیر به صورت مداوم فوتبال بازی کرده‌اند و این فصل هم، توانسته‌اند نمراتی بهتر از مدافع ماشین سازی بگیرند.

سیاوش یزدانی / نمره ۲،۷۵ / ۲۶ سال؛ یزدانی این فصل پنجمین مدافع لیگ و جوان‌ترین مدافع بین ۵ مدافع برتر فصل است. یزدانی بعد از نمایشی خوب در پیکان، توانسته در سپاهان هم بدرخشد و یکی از ستون‌های تیم قلعه‌نویی محسوب می‌شود.

حجت حق‌وردی / نمره ۲،۸۳ / ۲۵ سال؛ دو سال است در پیکان جلالی نمایش خوبی داشته و این فصل هم با نمره ۲،۸۳، یک رده پایین‌تر از یزدانی ششمین مدافع لیگ برتر است. پیکان این فصل با درخشش حق‌وردی یکی از پنج خط دفاعی برتر لیگ را در اختیار دارد.

آرمین سهرابیان / نمره ۲،۹۴ / ۲۳ سال؛ این فصل نمایش موفقی در ترکیب استقلال داشته و به لیست تیم ملی هم رسیده است. او بر خلاف بقیه گزینه‌ها، فقط بخاطر مصدومیت در لیست آخر کی‌روش حضور ندارد و احتمالا بعد از بازگشت به آمادگی، دوباره به لیست او برخواهد گشت.

محمد نژادمهدی / نمره ۳ / ۲۶ سال؛ پس از مقطعی پر فراز و نشیب، دوباره در ذوب آهن به روزهای خوبش برگشته به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است. او که قبلا هم سابقه قرار گرفتن بین بهترین مدافعان لیگ را دارد، این فصل در رده سیزدهم بهترین مدافعان فصل است.

فرشاد فرجی / نمره ۳،۱۰ / ۲۵ سال؛ پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر با خونه به خونه، این فصل در ترکیب نساجی به لیگ برتر برگشته و بهتر از همیشه کار کرده است. او توانایی بازی در دو پست مدافع میانی و راست را دارد.

علی نعمتی / نمره ۳،۱۰ / ۲۳ سال؛ تیم غافلگیر کننده گل محمدی در لیگ برتر، چندین بازیکن غافلگیر کننده هم دارد. علی نعمتی، این فصل در ترکیب پدیده نمایش خوبی داشته و آن‌ها بجز پرسپولیس که چند بازی عقب افتاده دارد، از همه تیم‌های لیگ کمتر گل خورده‌اند. خود نعمتی هم توانسته در بازی‌های این تیم نمرات خوبی بگیرد.

علی عبدالله‌زاده ۲۵ ساله و محمد دانشگر ۲۴ ساله هم این فصل با وجود اینکه نتوانسته‌اند به ثبات خوبی در ترکیب تیم‌شان برسند، نمرات بهتری از کنعانی‌زادگان گرفته‌اند و در دو تیم بزرگ یعنی تراکتورسازی و استقلال هم فوتبال بازی می‌کنند. نبودن همه این ۸ نفر و حضور کنعانی‌زادگان، شاید جدی‌ترین علامت سوال لیست فعلی کی‌روش باشد.

 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    1 0
    یعنی تو این هشت سال هر کاری کردید که کی روش طبق نظر شما و مایلی کهن و حاج رضایی و قلعه نوعی بازیکن بگیره ولی نتونستید!!!! هنوز روتون کم نشده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس