کد خبر 910485
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
گرشاسبی نمایه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز ضیافت ناهاری ترتیب داد تا از کارمندان باشگاه و افرادی که در برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند قدردانی کند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به پاس زحماتی که کارمندان این باشگاه و کسانی که کمک کردند تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به خوبی برگزار شود، امروز ضیافت ناهاری ترتیب داد و در این ضیافت ناهار، از این افراد قدردانی کرد. 

گرشاسبی در حضور کارمندان باشگاه، اعضای هیأت مدیره و مسئولان ستادهای برگزارکننده بازی فینال در صحبت‌هایی گفت: مراسم امروز را برای تشکر و قدردانی از شما برگزار کردیم، چرا که با فعالیت و تلاش‌های شما به این موفقیت رسیدیم و الان اینجا هستیم. این نایب قهرمانی در آسیا برای ما مثل یک قهرمانی است، چرا که فقط ۱۳ بازیکن داشتیم و در این شرایط سخت به خاطر حمایت شما، تلاش‌های کادرفنی و اعضای هیأت مدیره به اینجا رسیدیم. 

وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: ما پرونده‌های حقوقی زیادی داشتیم که به لطف بچه‌های حقوقی باشگاه، این پرونده‌های حقوقی حل شد، البته دو سه پرونده حقوقی مانده که خطرناک نیست، اما ما پرونده‌های خطرناکی را رفع کردیم، بهتر است در این شرایط همگی پشت هم باشیم و از همدیگر حمایت کنیم تا بتوانیم حکومت قوی‌ای داشته باشیم. ما با لطف خدا و  با همبستگی با وجود پنجره بسته در نقل و انتقالات توانستیم به فینال آسیا برویم. چه کسی باورش می‌شد در این شرایط ما به اینجا برسیم؟ 

بعد از این صحبت‌ها، جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از تلاش‌های افراد حاضر در این مراسم قدردانی کرد و از همه خواست تا پشت مدیریت باشگاه باشند تا این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

در این مراسم، نمایندگانی از اسپانسر باشگاه، تولیدکننده البسه باشگاه، کارمندان و مسئولان باشگاه و دانشگاه پرسپولیس حضور داشتند و با یکدیگر به صرف ناهار پرداختند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    5 14
    چشم استقلالی ها کورررررر
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
      1 4
      لایک عزیزم
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    0 0
    چرت وپرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس