کد خبر 910343
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
نیمه اول بازی پرسپولیس کاشیما

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این حرف‌ها که می‌گویند ما تیم دولتی هستیم به درد فضای مجازی می‌خورد اما فقط می‌خواهیم زمانی برای ما بازی بگذارند که حداقل 11 بازیکن برای داخل زمین فرستادن داشته باشیم.

به گزارش مشرق، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید. 

 

 درباره بازی مقابل کاشیما و فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کن.

از همان زمانی که بازی آغاز شد ما برای بردن به زمین رفتیم و تلاش کردیم تا بتوانیم با برد در این بازی نتیجه بازی رفت را جبران کنیم. خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم با سه گل این تیم را شکست دهیم تا بتوانیم قهرمان شویم اما متأسفانه بازی گره خورد و سبک بازی کاشیما به گونه‌ای بود که هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم گل بزنیم. به نظرم قسمت نبود که بتوانیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم چرا که هر چه در توان داشتیم گذاشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم تا در نهایت نایب قهرمان شویم. 

به نظر می‌رسید پرسپولیس زور کافی برای بردن کاشیما و رسیدن به قهرمانی را نداشت. نظر خودت در این باره چیست؟

من نمی‌توانم درباره خط حمله تیم حرف بزنم اما درباره شرایط تیمی باید بگویم که ما تلاش زیادی کردیم و هر چه در توان داشتیم گذاشتیم اما این طور نیست که بگوییم زورمان به حریف نرسید. در نیمه اول بازی رفت ما اینقدر خوب بازی کردیم که همه به ما می‌گفتند صد در صد کاشیما را شکست می‌دهید تا قهرمان آسیا می‌شوید. دقیقه 5 بازی رفت فرصت خیلی خوبی برای گلزنی داشتیم و اگر آن توپ ما گل می‌شد شاید همه چیز تغییر می‌کرد. و شرایط عوض می‌شد. ما در بازی برگشت هم موقعیت داشتیم اما نباید بگویند که زور کافی را نداشتیم، ما تلاش کردیم اما نشد و شاید اگر در زمان دیگری با کاشیما بازی می‌کردیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. در تیم ما مصدوم و محروم زیاد وجود داشت و با کمبود بازیکن هم روبه‌رو بودیم که در این شرایط واقعاً کار سخت شده بود. ما با کمبود بازیکن و کمبود امکانات روبه‌رو بودیم و این در حالی است که تیم ژاپنی شرایط کاملاً متفاوتی با ما داشت.

الان این نگرانی وجود دارد که به دلیل نتیجه نگرفتن در فینال آسیا پرسپولیس دچار بحران روحی شود و در لیگ برتر هم به مشکل بخورد.

اسم این مسأله را بحران روحی نمی‌گذارم اما به هر حال ناراحت هستیم که به قهرمانی آسیا نرسیدیم چرا که خواسته همه ما قهرمانی در آسیا بود اما از طرفی هم خوشحال بودیم و با همه کمبودهایی که داشتیم به فینال آسیا رسیدیم. ما تلاش کردیم و زحمت زیادی هم کشیدیم تا به اینجا رسیدیم و هواداران هم این موضوع را کاملاً متوجه شدند که ما سربلند بودیم چرا که بعد از بازی با وجود اینکه قهرمان نشدیم ما را ایستاده تشویق کردند و بازنده سربلند بودیم. ما هر چه داشتیم در توان گذاشتیم و مردم دیدند که کم‌کاری نکردیم اما قطعاً با روحیه خوبی وارد لیگ برتر خواهیم شد و می‌خواهیم روند خوبمان را در لیگ برتر ادامه دهیم. ما چند بازی عقب‌افتاده در لیگ داریم و نباید اجازه دهیم نایب قهرمانی در آسیا در روحیه تیمی تأثیرگذار باشد و نباید عقب برویم. هدف ما در حال حاضر قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی است و برای رسیدن به آن تلاش زیادی خواهیم کرد. 

احتمالاً مدالی هم که گرفتید تلخ‌ترین مدالت بوده است. 

واقعاً مدال تلخی بود و وقتی مدال را به گردنم انداختند چند ثانیه بعد آن را از گردنم در آوردم چون اصلاً این مدال نه به من و نه به هیچ کس دیگری نمی‌چسبد. درست است که اسم ما را بازنده سربلند گذاشتند اما اگر این مدال طلا بود خیلی بیشتر می‌چسبید ولی قسمت ما این بود که این مدال تلخ نصیب ما شود.

عنوان شده که بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس باید بدون حضور ملی‌پوشان و بازیکنان جدید انجام شود. در این شرایط به نظر می‌رسد که کار برای پرسپولیس سخت‌تر از همیشه شود. 

شرایط تیم ما از نظر نفر واقعاً شرایط عجیبی است. محمد انصاری هم که مصدوم شد و بازیکنان ما به دلیل فشار مسابقات یکی یکی مصدوم و محروم می‌شوند و واقعاً از نظر بازیکن دچار مشکل هستیم و کم آوردیم. ما بازیکن مصدوم و محروم داریم و باید برای بازی‌ها به اندازه کافی بازیکن داشته باشیم. در لیگ قهرمانان آسیا ما نماینده ایران بودیم و انتظار همکاری داشتیم و حالا که بازی‌های ما عقب افتاده نمی‌خواهیم به ما امتیاز تقدیم کنند بلکه خواستار این هستیم که بازی‌ها به گونه‌ای انجام شود که حداقل 11 بازیکن برای فرستادن به زمین داشته باشیم؟ ما الان 4 بازیکن در تیم امید و 2 بازیکن در تیم بزرگسالان داریم و چند بازیکن مصدوم هم در تیم ما وجود دارد که در این شرایط واقعاً به زحمت به 11 بازیکن می‌رسیم. ما انتظار حمایت بیجا نداریم و فقط خواستار این هستیم که بازی‌ها در زمانی انجام شود بازیکن داشته باشیم.

برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس تیم دولت است و حمایت‌های آن چنانی از این تیم می‌شود.  به عنوان بازیکن پرسپولیس این مسأله را قبول داری؟

این مسأله در حیطه من نیست که بخواهم درباره آن صحبت کنم اما من به عنوان بازیکن پرسپولیس چنین چیزی ندیدم و این حرفی که شما می‌گویید به درد همان فضای مجازی می‌خورد. ما اگر صحبت از همکاری کردیم به معنی این نیست که به ما سه امتیاز هدیه بدهند بلکه می‌خواهیم زمانی برای ما بازی بگذارند که 11 بازیکن داشته باشیم. از هر طرف امسال به پرسپولیس فشار آمد و فقط خواستار برنامه‌ریزی مناسب هستیم. 

امسال هم می‌توانید مثل دو سال گذشته در لیگ برتر قهرمان شوید؟

امسال شرایط خیلی سخت‌تر شده و ما به فینال آسیا هم رسیدیم و با فشردگی بازی‌ها دو ماه دیگر باید دوباره لیگ قهرمانان آسیای جدید را آغاز کنیم. از طرفی بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی هم باقی مانده و ما یار به تعداد کافی نداریم. سال قبل حداقل چند بازیکن جایگزین در پرسپولیس وجود داشت اما امسال این طور نیست. تکرار قهرمانی واقعاً سخت است اما امیدوارم نتایج آبرومندانه بگیریم. 

در پایان اگر صحبتی داری بگو.

جا دارد از طریق شما از همه هوادارانمان که سنگ تمام گذاشتند تشکر کنم چرا که ایستادند و ما را بعد از باخت تشویق کردند که این مسأله هیچ‌گاه از ذهن ما پاک نمی‌شود. ما هم مردانه با همه وجود در زمین جنگیدیم و چیزی کم نگذاشتیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس