کد خبر 910294
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
گرشاسبی

در جلسه‌ای که بین رئیس فیفا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیرعامل پرسپولیس به صورت کوتاه انجام شد، صحبت‌های جالبی بین طرفین رد و بدل شد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه آزادی 100 هزار تماشاگر با حضور در این ورزشگاه نظاره‌گر بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن بودند که این دیدار پرتماشاگرترین دیدار این فصل لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت. نکته جالب اینجاست که اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم جزو تماشاگران ویژه این بازی بودند و حضور این حجم از تماشاگر آنها را هم به وجود آورده بود.

اینفانتینو در دیداری که در ورزشگاه آزادی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس داشت در خصوص این حجم از بازیگر به او گفت: جو ورزشگاه فوق‌العاده و بی‌نظیر است و مشخص است که در این مدت خیلی خوب کار کردید که این حجم از هوادار برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم آزادی آمده است.  جالب است که پرسپولیس قهرمان نشد اما هواداران نه تنها اعتراض نکردند بلکه هم تیم خودشان را تشویق کردند و هم برای تیم کاشیما که قهرمان شد، دست زدند و این مسئله من را شگفت‌زده کرد.

همچنین شیخ سلمان به گرشاسبی گفت: از شما که یک شب باشکوه و خاطره‌انگیز برای فوتبال آسیا ساختید تشکر می‌کنم.حضور این همه هوادار بدون کوچک‌ترین مشکل در فینال لیگ قهرمانان آسیا واقعاً شگفت‌انگیز است و افتخاری برای فوتبال آسیا به حساب می‌آید و ما از شما ممنون هستیم که این شب را برای فوتبال آسیا رقم زدید.

در این بین حمیدرضا گرشاسبی ضمن قدردانی از حضور مسئولان ارشد فوتبال در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حضور هواداران بیشتر از تعداد صندلی‌ها اظهار داشت: از شما ممنون هستیم که برای تماشای این بازی به تهران آمدید. ما خیلی تلاش کردیم تا الزامات مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را اعمال کنیم و بیشتر از ظرفیت ورزشگاه اجازه ندهیم تماشاگر به استادیوم آزادی بیاید اما اشتیاق هواداران به گونه‌ای بود که اگر استادیوم 500 هزار نفری هم داشتیم در بازی فینال این استادیوم پر می‌شد. ما خیلی تلاش کردیم تا الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شود اما نشد.

اینفانتینو در واکنش به این صحبت‌های گرشاسبی خطاب به او گفت:‌ما اتفاقاً در فیفا به دنبال همین مسئله هستیم که حضور حداکثری هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم و استقبال هواداران بهترین اتفاق در فوتبال است. ما به دنبال ارائه بازی جوانمردانه و حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه‌ها هستیم و از این مسئله استقبال می‌کنیم. جو ورزشگاه آزادی واقعاً مرا شگفت‌زده کرد و می‌توانم بگویم که این جو در آسیا بی‌نظیر است.

نکته جالب اینجاست که به دلیل ازدحام هواداران در بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد قطر و اینکه جمعیت بیشتری نسبت به ظرفیت ورزشگاه به استادیوم آمدند، کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس را جریمه نقدی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس