کد خبر 910279
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
گرشاسبی

گرشاسبی از روز ۲۶ آبان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیست مگر اینکه در این شش هفت روز باقیمانده باشگاه پرسپولیس به یک باشگاه خصوصی تبدیل شود که تقریبا امری نشدنی است.

به گزارش مشرق، از زمانی که بحث اعمال قانون مدیران بازنشسته و رفتن آنها در شغل‌های دولتی مطرح شد در خصوص مدیران ورزشی هم حرف و حدیث فراوانی وجود داشت. یکی از این مدیران حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

مدت‌ها است که صحبت‌های ضد و نقیضی در خصوص آینده گرشاسبی در پرسپولیس مطرح می‌شود. خیلی‌ها معتقدند گرشاسبی در پرسپولیس می‌ماند وخیلی‌ها هم اعتقاد دارند که گرشاسبی رفتنی است. در خصوص گرشاسبی این مسئله وجود دارد که با توجه به اینکه او خودش جزو مدیران بازنشسته دولتی محسوب می‌شود و باشگاه پرسپولیس هم باشگاه دولتی است باید از روز ۲۶ ابان طبق قانون از پرسپولیس برود مگر اینکه باشگاه پرسپولیس یک باشگاه خصوصی باشد که نیست.

به این ترتیب از ۲۶ آبان هر چک و یا تعهد مالی که گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس داشته باشد با توجه به بازنشسته بودن او تصرف در اموال دولتی است و اعمال جرم می‌شود.


در این بین وزارت ورزش هیچ نقشی در بازنشسته بودن یا نبودن گرشاسبی ندارد. به طور کلی هر مدیر دولتی که برایش حکم بازنشستگی صادر نشده باشد تا زمانی که مقام مسئول صلاح بداند می‌تواند در پست دولتی خود حضور داشته باشد یا اینکه یک مدیر جزو مدیران دولتی نباشد و از صندوق دولت حقوق یا حکم بازنشستگی نگیرد.

این در شرایطی است که برای گرشاسبی حکم بازنشستگی صادر شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد گرشاسبی از روز ۲۶ آبان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیست مگر اینکه در این شش هفت روز باقیمانده باشگاه پرسپولیس به یک باشگاه خصوصی تبدیل شود که تقریبا امری نشدنی است. نکته جالب اینجاست که خود گرشاسبی هم می‌داند رفتنی است و در محافل خصوصی هم این مسئله را عنوان کرده است.

از مهدی محمدنبی و رضا درویش (مدیر عامل باشگاه سایپا) به عنوان جانشینان احتمالی گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس