فرودگاه مهرآباد

طبق اطلاعیه فرودگاه مهرآباد مانور دوسالانه طرح اضطراری این فرودگاه در روز سه‎شنبه ۲۲ آبان ۹۷، بدون اعمال هیچ گونه تأخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی برگزار می‎شود.

به گزارش مشرق، طبق اطلاعیه فرودگاه مهرآباد مانور دوسالانه طرح اضطراری این فرودگاه در روز سه‎شنبه ۲۲ آبان ۹۷، بدون اعمال هیچ گونه تأخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی برگزار می‎شود.

این مانور به صورت گسترده‎ و با هدف ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام عملیات در شرایط اضطراری و با حضور ارگان‎ها و نهادهای ایمنی، امدادی، آتشنشانی و امنیتی داخل و خارج از فرودگاه مهرآباد برگزار می‎شود.

طبق اعلام این فرودگاه مانور مذکور در ساعت ۱۰ تا ۱۲، روز ۲۲ آبان برگزار می‎شود و با توجه به تردد تعداد زیادی از خودروهای امدادی، از مسافران و مشایعان خواسته شده است که در طول اجرای آن خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند.

مانورهای کامل طرح اضطراری بر اساس الزامات سازمان هواپیمایی کشوری هر دو سال یکبار با هدف آمادگی و هماهنگی فرودگاه‎ها و دیگر ارگان‎های مستقر در آنها و همچنین ارگان‎های امدادی و امنیتی شهری، در تمام فرودگاه‎های کشور برگزار می‎شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    0 0
    عملیات فریب برای گمراه کردن سال گذشته
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    0 0
    پارسال چند نفر كشته و زخمي شدن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس