علی عسگری

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه بودجه تعداد بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و این سازمان به اندازه یک شبکه خارجی است، گفت: ما با غیرت در مقابل رسانه‌های دشمن ایستاده‌ایم.

به گزارش مشرق، عبدالعلی علی‌ عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در صد و هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور گفت: اینکه گفته می‌شود بخش سیاسی اعتماد را کم می‌کند این طور نیست، ما امروزه به دلیل اینکه در مرز واقعیت حرکت نمی‌کنیم مردم  به سمت شبکه‌های بیگانه حرکت می‌کنند. به طور مثال برای کامیون‌داران یا مسائل به وجود آمده در مراسم اربعین نکات مثبت را می‌گویند. ما دچار مشکلات جدی بین دیدگاه‌های مختلف هستیم ولی سعی می‌کنیم دیدگاه‌های مردم را بیان کنیم و مشکلات را ببینیم.

بیشتر بخوانید:

علی عسگری: دولت داعش اقتصادی را سرکوب کند

وی افزود:‌دشمن می‌خواست ما را ناتوان نشان دهد ولی ما نمی‌توانیم عمده اقدامات را بگوییم، به طور مثال نمی‌توانیم بگوییم اگر سعی و تلاش همه  جانبه دستگاه‌ها وجود نداشت مراسم اربعین امسال با مشکلاتی مواجه می‌شد.

علی‌عسگری بیان کرد: ما با حفظ نظام و دولت پیشرفت دولت را پیشرفت کشور می‌دانیم و یکجانبه‌گرایی انجام نمی‌دهیم. اگر شخصی مثبت صحبت کند می‌تواند در صدا و سیما حضور یابد.

وی افزود: دو سال پیش که من به این سازمان آمدم برخی می‌گفتند کار سازمان صدا و سیما تمام شده است ولی امروز شاهدیم صدا و سیما بالای 80 درصد از بیننده‌ها را در بر گرفته و فضای مجازی 20 درصد مخاطب دارد که اگر همکاران بنده با مهارت و غیرت کار نمی‌کردند واقعا کار این بخش تمام شده بود.

رئیس سازمان صدا و سیما ادامه داد: امروز ما در مقابل دشمنان و این جنگ ایستاده‌ایم به طور مثال شبکه بی‌بی‌سی بیش از یک میلیارد و 400 هزار پوند بودجه سالانه دریافت می‌کند و ما با تعداد بسیاری زیاد شبکه‌های تلویزیونی و حدود 90 شبکه رادیویی بودجه‌مان به اندازه تنها یک شبکه خارجی است که با کمترین بودجه با غیرت در مقابل رسانه‌های دشمن ایستاده‌ایم.

علی‌عسگری در مورد مسائل حاشیه نشینی در کشور گفت: وقتی مستندسازان زیبایی شهرها را در زمینه گردشگری نشان می‌دهند به دلیل بازگشت افراد بومی به سمت شهرهایشان است و ما مستقیم به مسئله ناپسند حاشیه نشینی اشاره نکردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    5 1
    پرداختی شما به کارمندان به ریال است شما احیانا فقط تجهیزات فنی خود را از خارج تهیه می کنید .قیاس مع الفارغ می فرمایید . اینکه ۸۰درصد بیننده شما هستند هم کمی مبالغه است تازه مهم تاثیر گذاری در جامعه هدف است اینهمه شبکه برونمرزی چه تاثیری داشته
  • امیر IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    1 0
    برعکس فرمودند. صدا و سیمای میلی 20 درصد و شبکه های مجازی 80 درصد مخاطب دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس