کد خبر 909731
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
سازمان فناوری اطلاعات

مجمع عمومی صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات ایران صبح امروز برگزار شد و بودجه سال ۱۳۹۸ این سازمان پس از بررسی و ‌مورد تصویب اعضای این مجمع قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مجمع عمومی صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور امیر ناظمی ؛رییس این سازمان، سیروس موثقی؛ معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان اداری و استخدامی کشور در محل وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی سال 1398 برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

زمان ارائه لایحه بودجه ۹۸ به مجلس

در ابتدای این جلسه معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات به عنوان رییس این مجمع با تقدیر و تشکر از زحمات رییس پیشین سازمان فناوری اطلاعات، در راستای شفاف‌سازی نظامات بودجه‌ای و برنامه‌ای سازمان فناوری اطلاعات گفت: با توجه به جوان‌گرایی صورت گرفته در انتصاب مدیران ارشد سازمان فناوری اطلاعات، امیدواریم در سال‌های آینده خدمات مدیران منجر به پیشبرد اهداف بخش شود.

امیر ناظمی نیز برنامه و بودجه پیشنهادی این سازمان را برای سال 1398 با رویکرد کارگزاری (شرکت پروژه) ارائه کرد.

در ادامه پس از بحث و بررسی اعضای مجمع، کلیات بودجه و برنامه به تصویب رسید و قرار شد برای استقرار نظام شرکتی خدمات سازمان با دو رویکرد «خدمات مشخص مرتبط با اساسنامه» و «خدمات مرتبط با کارگزاری» درآمد و قیمت تمام شده در جلسه کارشناسی بررسی و در پیوست بودجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس