سهراب مرادی

ملی‌پوش دسته 96 کیلوگرم کشورمان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در پایان حرکت یک ضرب در رده‌ اول قرار گرفت و رکورد جهان را نیز شکست.

به گزارش مشرق، هفتمین روز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با برگزاری رقابت گروه A دسته 96 کیلوگرم مردان ادامه یافت و سهراب مرادی و امیر حقوقی به نمایندگی از ایران به روی تخته رفتند.

در حرکت یک‌ضرب سهراب مرادی با مهار وزنه 186 کیلوگرمی ضمن شکستن رکورد دنیا، به مقام نخست رسید و صاحب مدال طلا شد. همچنین امیر حقوقی با 167 کیلوگرم در رده چهاردهم ایستاد.

در حرکت دوضرب سهراب مرادی به عنوان قهرمان آسیا، جهان و المپیک کار خود را با انتخاب وزنه 223 کیلوگرمی آغاز کرد و در مهار آن موفق بود. وی در تلاش دوم در مهار وزنه 230 کیلوگرمی موفق ظاهر شد. مرادی در تلاش سوم وزنه 237 کیلوگرمی را انتخاب کرد که البته در مهار آن ناموفق بود. بدین ترتیب سهراب مرادی با رکورد 230 کیلوگرم به مدال طلای دوضرب رسید و در مجموع نیز با 416 کیلوگرم قهرمان شد. او  در این دوره از رقابت‌ها رکوردهای جدیدی در یک‌ضرب، دوضرب و مجموع به نام خود ثبت کرد.

امیر حقوقی نیز در حرکت دوضرب در نخستین تلاش وزنه 201 کیلوگرمی را با موفقیت روی سر نگه داشت. او در تلاش دوم وزنه 207 کیلوگرمی را انتخاب کرد و در مهار آن موفق بود. حقوقی در تلاش سوم نتوانست وزنه 213 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و در این حرکت به مقام دهم دست یافت. بدین ترتیب حقوقی در مجموع با رکورد 374 کیلوگرم در رده دوازدهم ایستاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    4 0
    سهراب دوسِت داریم
  • AE ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    3 0
    دمش گرم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس