کد خبر 909106
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
پوگبا

ستاره فرانسوی در تقابل امشب منچستریونایتد با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بیانکونری با تیم سابقش رو به رو می‌‎شود.

به گزارش مشرق، دو سال و سه ماه پیش بود که پل پوگبای فرانسوی با قراردادی به ارزش 87 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و از آن زمان تا به امروز بیانکونری به دو قهرمانی در سری آ دست پیدا کرده و همچنان یکی از تیم‌های بزرگ اروپاست. در مقابل منچستریونایتد روند متوسطی داشته و طی ماه‌های اخیر پوگبای 25 ساله به شدت تحت نظر قرار گرفته است هم به دلیل شایعه پیوستن او به بارسلونا و در مقطعی هم رابطه با ژوزه مورینیو.

پوگبا در نشست خبری پیش از تقابل با یوونتوس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد به هیچ عنوان از بازگشت به منچستریونایتد ناراضی و ناراحت نیست.

او درباره تعویض بازوبند کاپیتانی گفت: این بر من اثر نگذاشت. من هنوز بازی می‌کنم و همچنان از این ماجرا خوشحال هستم، سرمربی کسی است که کاپیتان را انتخاب می‌کند. من دومین بار بعد از والنسیا بودم؛ پس اگر مورینیو بازوبند کاپیتانی را از من بگیرد، چیزی برای من تغییر نمی‌کند. من تنها می‌خواهم بازی کنم، پیشرفت کنم، این برای من و همه تیم است که طرفداران و باشگاه را خوشحال کنیم. واقعا هیچ چیز تغییر نکرده است و این مسئله روی من تاثیر نداشت.

پوگبا درباره بازگشت منچستریونایتد گفت: انتخاب من بود که به منچستریونایتد برگردم. یوونتوس آن زمان در لیگ قهرمانان اروپا بود و منچستر هم در لیگ اروپا بازی می‌کرد. من اول از همه می دانستم که نمی خواهم لیگ قهرمانان را بازی کنم و بسیار خوشحال بودم. انتخاب خودم را انجام دادم و از آن پشیمان نیستم. من چند سالی است که منچستر را می‌شناسم، در حالیکه در بین تیم‌های سطح بالا نیست، اما من فقط برای کمک به تیم و تلاش برای بازگشت به جمع تیم‌های قدرتمند اینجا هستم، بنابراین ما در مسیر آن قرار داریم.

او ادامه داد: خوشحالم که پیراهن منچستر را برتن دارم و اهداف زیادی داریم که برایم عجیب نیست. آیا من ناراحت هستم؟ خیر برای چندمین بار می‌گویم خوشحالم که پیراهن این تیم بزرگ را برتن دارم. واضح است وقتی در یک باشگاه بزرگ بازی می‌کنید، همیشه در مورد این باشگاه صحبت‌هایی می‌شود. ما می‌دانیم هر چیزی می‌تواند ادامه یابد اما ما در زمین خوشحال هستیم و همیشه با یک لبخند، برای باشگاه و طرفداران تیمم مبارزه می‌کنم. این چیزی است که من انجام می دهم و واقعا خوشحالم که این کار را می کنم.

هافبک فرانسوی درخصوص رابطه خود با مورینیو افزود: اگر از شما سوالی بپرسم که سرمربی برخوردش با بازیکنان دیگر چگونه است، او می‌گوید که مربی است و من هم یک بازیکن هستم. فکر می‌کنم این برای همه یکسان است. من فقط یک بازیکن هستم، من کاری را انجام می دهم که او به من می‌گوید. او رئیس است، او مدیر است و من گوش می‌کنم. من از آن لذت می برم، من فقط گوش می‌کنم، و من آن را با شادی انجام می‌دهم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس