کد خبر 908985
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
مجتبی بیات

مدیر برنامه مشهور ایرانی که یک ماه پیش از سوی پلیس بلژیک دستگیر شد هنوزم در بازداشت به سر می برد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های بلژیکی تقریبا یک ماه پیش در تاریخ ۱۹ مهر ماه از دستگیری مجتبی بیات، مدیر برنامه مشهور ایرانی و برادر مهدی بیات مالک باشگاه شارلروا بلژیک خبر دادند.

پولشویی، فرار مالیاتی، زد و بند با داوران و اعمال نفوذ برای فیکس کردن چند بازیکن از جمله اتهامات مجتبی بیات بود که از سوی پلیس بلژیک دستگیر شد.

اکنون با گذشت یک ماه از این موضوع هیچ کدام از اتهامات پولشویی و زد و بند با داورانش ثابت نشده ولی او فرار مالیاتی اش را قبول کرده و حاضر است تا جریمه اش را پرداخت. اما پلیس بلژیک بدون هیچ مدرکی تنها به خاطر فرار مالیاتی او را در حبس نگه داشته است و این در کشورهای اروپایی عرف نیست چون کسی که فرار مالیاتی می کند می تواند با پرداخت جریمه رفع تکلیف شود. 

به نظر می رسد ایرانی بودن این ایجنت مشهور و موفقیت‌هایی که در سال های گذشته در نقل و انتقالات فوتبالی داشته باعث نگرانی و ناراحتی بسیاری شده است و برای او پاپوش درست کردند.

در جدیدترین خبر درباره این ایجنت ایرانی تمام بازیکنان او در لیگ بلژیک پس از گلزنی حرکت نمادینی را انجام دادند که نشان دهنده همدردی با ایجنتشان است که به ناحق در زندان به سر می برد. این اقدام بازیکنان مدیر برنامه ایرانی باعث شده تا واکنش فدراسیون بلژیک را داشته باشد و به آنها هشدار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
    9 0
    به یقین بحث حسادت وموفقیت و،،،،،نیست فقط وفقط ایرانی بودن او برای بازداشتش کافی است چیزی که هرکس این نام را داشته باشه به دور پرتش میکنند ایرانی ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس