کد خبر 908222
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
سردار نقدی نمایه

معاون فرهنگی سپاه گفت: مرور تاریخ به ما نشان می‌دهد، ملت ایران مانند بسیاری از ملت‌ها همیشه خواهان صلح و آرامش بوده است.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان در کرج با اشاره به اهمیت حضور مردم عزیز به‌ویژه دانش آموزان در این روز، اظهار کرد: امروز روز بزرگداشت مقام دانش آموزان شهید است.

وی تأکید کرد: این روز عزیز را گرامی می‌داریم، روزی که نماد مبارزه با استکبار است، مردم ایران عزیز همیشه از ناحیه دشمن به‌عنوان جنگ‌طلب و تروریست معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا، ملت ایران اسلامی را تروریست می‌خواند، گفت: رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نیز مردم ایران را محور شرارت می‌خواند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه روسای جمهور آمریکا مردم ایران را خشونت‌طلب نامیده‌اند، به طرح این سؤال پرداخت، آیا واقعاً مردم ایران خشونت‌طلب و افراطی هستند؟

وی از مردم ایران به‌عنوان مردمی رئوف و پاک یاد کرد و گفت: این مردم‌آزارشان به یک فرد ضعیف نمی‌رسد درحالی‌که روسای جمهور آمریکا آن‌ها را محور شرارت می‌نامند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی شهرهای خود را در امنیت حفظ کرده‌اند، گفت: عنوان تروریست به ما نمی‌چسبد، مرور تاریخ به ما نشان می‌دهد ملت ایران مانند بسیاری از ملت‌ها صلح و آرامش را دوست دارد.

سردار نقدی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه همه انسان‌ها ذاتاً دوستدار صلح هستند، گفت: انسان‌ها هیچ‌گاه طرفدار جنگ و خونریزی نبوده و نیستند.

وی بابیان اینکه مسلمانان بیش از دیگران خواهان صلح هستند، گفت: دین ما دین صلح است. این دین مبین همه را به صلح دعوت می‌کند. دین اسلام نه‌تنها مسلمانان را به صلح و وحدت دعوت می‌کند بلکه سایر ادیان را نیز به وحدت حول محور توحید دعوت می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرام اسلام را دعوت به صلح و دوستی خواند و گفت: حال این سؤال مطرح است که چگونه این ملت صلح‌طلب و مهربان این‌گونه فریاد مرگ سر می‌دهند و مقابل جریان استکباری و کشوری مانند آمریکا می‌ایستد؟

سردار نقدی با اشاره به اینکه اگر کسی به دنبال صلح و امنیت بین ملت‌ها است و اگر کسی به دنبال پایانی بر خشونت، خونریزی‌ها و کشتارها است باید مقابل عامل این کشتارها بایستد، گفت: برای برقراری صلح بین ملت‌ها راهی جز سرکوب کانون اصلی فتنه‌انگیزی و شرارت و جنایت نیست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بیش از ۶۰ بار به بهانه‌های مختلف به کشورهای جهان تجاوز کرده است، گفت: شیطان بزرگ ۶۲ کودتا را رهبری و هدایت کرده است، هر جا یک دیکتاتور جنایتکار وجود دارد حامی اصلی آن آمریکا است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا باید نابود شود، گفت: نابودی آمریکا یعنی نابودی کانون فتنه‌های جهانی، شعار مرگ بر آمریکا صلح طلبانه ترین شعاری است که می‌توان در این زمان و برای رسیدن به این هدف سر داد.

سردار نقدی در بخش دیگری به شهادت دانش آموزان ایرانی در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: آمریکا فرماندهی کشتار جوانان ایرانی را بر عهده داشت.

وی بابیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی نقشه‌های شیطان بزرگ را نقش بر آب کرد، گفت: خواسته جوانان انقلابی برگشت ثروت ایران بود که توسط شاه ملعون از ایران خارج‌شده بود، یکی دیگر از درخواست‌های جوانان انقلابی برگرداندن شاه به ایران و محاکمه وی بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه علت اصلی درگیری‌ها، ناامنی‌های زمان انقلاب را لانه جاسوسی آمریکا دانست و گفت: اسناد به‌دست‌آمده از این مرکز نشان می‌دهد آمریکایی‌ها به دنبال تجزیه ایران، جدایی آذربایجان و آشوب در استان‌های ایران ازجمله استان فارس بودند.

سردار نقدی با اشاره به دیگر اسناد به‌دست‌آمده از لانه جاسوسی، گفت: آمریکا به دنبال توطئه‌های بزرگ‌تری برای انحراف انقلاب بود، پرونده ارتباط بنی‌صدر با آمریکایی‌ها در این مرکز کشف شد.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه امروزه برخی مدعی هستند که باید با آمریکا سازش و مذاکره شود، گفت: ملت ایران باگذشت ۴۰ سال از انقلاب روی پای خود ایستاده است و این ایستادگی خط باطلی بر خواسته آمریکا دوستان کشیده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا در حال حاضر از سیطره قدرت به زیر کشیده است، گفت: زمان پیروزی انقلاب اسلامی دو ابرقدرت در دنیا وجود داشت که برای پیاده‌سازی اهداف خود دست به هر اقدامی می‌زد.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه دیگر ابرقدرت معنای ندارد، گفت: آمریکا که خود را قدرت برتر می‌دانست دیگر قدرت خود را ازدست‌داده است همان‌طور که دیدید رئیس‌جمهور امریکا به‌محض ورود به انگلیس که از متحدانش است جرات ایستادن در فرودگاه این کشور را نداشت و با بالگرد به محل موردنظر منتقل شد درحالی‌که درگذشته فرودگاه را برای آن‌ها گل‌باران می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه امریکا درگذشته بیش از هزاران میلیارد ذخایر ملی داشت است، گفت: در حال حاضر این کشور در سراشیبی سقوط قرارگرفته و هزاران میلیارد بدهی دارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه امریکا پشت پرده اِشغال سرزمین‌های اسلامی است، گفت: داعش با حمایت امریکا سوریه را به این روز انداخت درحالی‌که مسلمانان به یاری هم شتافتند و آمریکا را سر جایش نشاندند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، و امریکا هرروز بیشتر عقب‌نشینی می‌کند، گفت: عراق، غزه لبنان و بخش‌های مهمی از سرزمین‌های مسلمان‌نشین از دست دشمنان خارج‌شده است، انشالله حجاز هم از چنگال آل سعود خارج خواهد شد.

وی اضافه کرد: آمریکا دروغ می‌گوید که با ملت ایران مشکلی ندارد و فقط می‌خواهد دولت ما را تحت‌فشار قرار دهد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به رابطه صمیمی رژیم صهیونیستی با آمریکا، گفت: حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا آن‌ها فقط باهم دوست هستند یا اینکه آمریکا از جنایات اسراییل حمایت می‌کند.

سردار نقدی بیان کرد: در بررسی ارتباط صمیمانه دولت‌ها ازجمله بحرین با آمریکا می‌بینیم که هیچ رویکرد مثبتی برای آن کشور در سایه این ارتباط حاصل نشده است.

وی خطاب به آن‌هایی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، گفت: بزرگ‌ترین دروغ‌گوها هستید زیرا می‌دانید در صورت رابطه و سازش با آمریکا اولین ضرر به ملت وارد می‌شود درحالی‌که پافشاری بر این خواسته نادرست را راحتی ملت می‌دانید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مقابل آمریکا دو راه داریم، گفت: یکی اینکه تسلیم شویم تا شیطان بزرگ بر منابع ما سایه افکند یا اینکه مبارزه کنیم که همه می‌دانیم عزت ما در برگزیدن راه دوم یعنی مبارزه و مقابله است.

سردار نقدی در بخش دیگری به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف ازجمله علمی، رفاهی، راه‌سازی، فناوری اطلاعات و غیره اشاره کرد و افزود: این پیشرفت‌ها زمانی که حاصل‌شده که ما رابطه‌ای با آمریکا نداشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه سازش با آمریکا چیزی جز بدبختی در برندارد، گفت: سازش با آمریکا جز نکبت و بدبختی چیزی به همراه نخواهد داشت، امروز در یوم‌الله سیزدهم آبان دورهم جمع شده‌ایم تا با شعار مرگ بر آمریکا جلوی این اقدامات آمریکایی‌ها ایستادگی کنیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه آمریکا در سراشیبی سقوط است، گفت: همه دیدند که رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل مورد تمسخر دیگر مقامات کشورها قرار گرفت، افرادی که به‌دروغ  دم از دلسوزی برای ملت می‌زنند را باید کنار زد زیرا دلسوزان واقعی این ملت و کشور امام راحل و رهبری انقلاب هستند. که همیشه فرموده‌اند کسی توان مقابله با ما را ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس