13 آبان نمایه

مراسم سالروز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش مشرق، راهپیمایی سراسری و عظیم 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" از دقایقی پیش در نقاط مختلف کشور با حضور گسترده آحاد ملت ایران برگزار شد.

امروز ۱۳ آبان، یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای ایران اسلامی است؛ در این روز در مقاطع مختلف، اتفاقات تلخ و شیرین قابل توجهی رخ داد که مسیر تاریخ را تغییر داد و موجب شد این روز را در تقویم سالانه، روز «مبارزه با استکبار جهانی» بنامیم.

بیانیه تشکل های مختلف به مناسبت 13 آبان

بیانیه سپاه پاسداران

بیانیه سازمان بسیج

بیانیه پژوهشگران و نخبگان بسیجی

بیانیه احزاب جبهه انقلاب اسلامی

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران

امروز؛ تماشایی‌ترین ۱۳ آبان در چهار دهه اخیر

حالا امروز که سالروز ۱۳ آبان است، مردم ایران این روز را پرشور و شعورتر گرامی می‌دارند و ۱۳ آبان امسال تماشایی‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، چرا که سردمداران کاخ سفید به عنوان قداره‌کشان جهانی، همین روز را به عنوان زمان اعمال تحریم‌های به زعم خودشان فلج کننده علیه ملت ایران قرار داده‌اند.

در واقع تقارن سالروز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها علیه مردم ایران، خباثت و شرارت سردمداران کاخ سفید را بیش از پیش برای ملت ما آشکار می‌کند و آن‌ها را در حضور هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی امروز و سردادن شعار ایمانی «مرگ بر آمریکا»، مصمم‌تر می‌سازد.

آخرین اخبار از مراسم حماسه 13 آبان را درادامه بخوانید:

قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم الله 13 آبان

قطعنامه تظاهرات سراسری مردم متدین و همیشه در صحنه ایران اسلامی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در پایان مراسم قرائت شد. (متن کامل را اینجا بخوانید)


حضور نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرا در راهپیمایی ۱۳ آبان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم با پایان دادن به جلسه خود در مجلس به جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان پیوستند.

بر اساس اعلام لاریجانی نشست خانه ملت ساعاتی زودتر به منظور حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان پایان یافت که به موجب آن، وکلای ملت به خیل عظیم راهپیمایان خواهند پیوست. (متن کامل را اینجا بخوانید)


مردم تهران بر ممنوعیت هرگونه مذاکره با آمریکا تاکید کردند

شرکت کنندگان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که امروز ۱۳ آبان در خیابانهای منتهی به ساختمان سفارت سابق آمریکا در تهران موسوم به لانه جاسوسی حضور یافته بودند، با در دست داشتن بنرهایی حاوی جملات مقام معظم رهبری بر ممنوعیت هرگونه مذاکره با شیطان بزرگ ، آمریکا تاکید کردند.

شرکت کنندگان با حمل بنر مزین به این جمله رهبر معظم انقلاب «جنگ نخواهد شد / مذاکره نخواهیم کرد» حمایت خود را از نفی مذاکره با آمریکا اعلام کردند.


* سواری گرفتن از عروسک ترامپ در حاشیه مراسم 13 آبان امروز تهران


فرمانده سپاه: اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید عمر انقلاب به ۴۰ سال نمی‌رسید

فرمانده سپاه گفت: اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید انقلاب اسلامی عمر ۴۰ ساله نمی کرد و در همان دهه اول انقلاب، عمر انقلاب تمام می‌شد. (متن کامل را اینجا بخوانید)



تصاویری از راهپیمایی حماسه ۱۳ آبان


آملی لاریجانی: نصر الهی همراه ملت ایران خواهد بود

رییس قوه قضاییه گفت: باید با همه توان با استکبار مقابله کنیم و این مردم نیز مقابله کرده‌اند و استوارتر خواهند ایستاد. (متن کامل را اینجا بخوانید)


واکس زدن کفش راهپیمایان بر روی پرچم آمریکا و اسرائیل غاصب با هزینه « 3 مرگ بر آمریکا»


حضور رئیس قوه قضاییه در مراسم گرامیداشت یوم الله ١٣ آبان

آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در مراسم گرامیداشت یوم الله ١٣ آبان حضور یافت.


تصاویر هوایی مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران


بازتاب جهانی راهپیمایی «یوم‌الله ۱۳‌ آبان»

راهپیمایی بزرگ ملت ایران در «یوم‌الله ۱۳‌ آبان» و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت گسترده‌ای از سوی رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای پوشش داده شد. (متن کامل را اینجا بخوانید)


* در راهپیمایی صبح امروز بمناسبت 13 آبان علاوه بر دانشجویان ایرانی، تعدادی از دانشجویان خارجی که در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند، نیز حضور دارند.


* در یکی از غرفه ها تصویری از نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی بر روی سیبل دارت به نمایش درآمده که شرکت کنندگان او را مورد هدف قرار می دهند.


* شرکت کنندگان با پلاکاردهایی که در دست داشتند، به مسئولین گوشزد کردند که بزرگترین استکبارستیزی برای آنها خدمت به مردم و تلاش برای استقلال اقتصادی کشور است.


خروش انقلابی ایرانیان برعلیه اسکتبار جهانی


* بیش از ۴ هزار خبرنگار، تصویربردار و عکاس، مراسم ۱۳ آبان را در سراسر کشور پوشش خبری می‌دهند. در تهران نیز ۱۲۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۶۰۰ عکاس، ‌خبرنگار و تصویربردار داخلی این راهپیمایی را پوشش خواهند داد.


* در این مراسم، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.


* شعار «هیهات مناالذله» در کنار شعار «مرگ بر آمریکا» شعار محوری راهپیمایی امسال است.


* زیر پای راهپیمایی کنندگان پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین تصویر دلارهای آمریکایی به نمایش درآمده است که شرکت کنندگان از روی آنها عبور می کنند.

دلارهای آمریکایی زیرپای مردم


تعطیلی زودهنگام مجلس برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

جلسه علنی امروز مجلس به دلیل حضور نمایندگان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ۲ ساعت زودتر پایان می‌یابد.


لاریجانی: ۱۳ آبان به نماد مقاومت ملت تبدیل شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قریب به ۸۰ سال است دولت آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و نمونه‌ای از انواع خیانت‌ها و جنایت‌ها علیه ملت ایران در آن به وفور دیده می‌شود. (متن کامل را اینجا بخوانید)


زنگ استکبارستیزی در مدارس کشور طنین‌انداز شد

همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار و همچنین روز دانش‌آموز، زنگ استکبارستیزی در مدارس کشور طنین‌انداز شد. (متن کامل را اینجا بخوانید)


تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

با توجه به اینکه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ فردا، مراسم یوم‌ا... سیزدهم آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود، تمهیدات ترافیکی برای این مراسم در نظر گرفته شده است. (متن کامل را اینجا بخوانید)



از ۱۳ آبان ۱۳۴۳ تا ۱۳ آبان ۱۳۵۷

در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، تعداد زیادی از عمال و مزدوران رژیم ستمشاهی زیرنظر ماموران ساواک، به بیت حضرت امام خمینی (ره) در قم، یورش بردند و ایشان را دستگیر و به تهران منتقل کردند؛ سپس با یک هواپیمای نظامی، حضرت امام (ره) را به ترکیه تبعید کردند. این سرآغار هجرتی بود که ۱۴ سال بعد، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) شد.

در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ نیز عمال رژیم ستمشاهی با دستور صادره از مقامات این رژیم فاسد، به سمت دانش آموزان و دانشجویان که در حوالی دانشگاه تهران در اعتراض به جنایت‌های رژیم ستمشاهی تجمع کرده بودند، تیراندازی کردند که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه، ده‌ها تن از نوجوانان و جوانان انقلابی کشورمان، در خون پاک خود غلتیدند.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزده آبان 1358، در واقع تسخیر لانه سلطه و توطئه بود. این عمل دانشجویان پیرو خط امام، اگر چه واکنشی در مقابل تهاجم استبکار جهانی بر ضد نظام نو پای اسلامی به شمار می رفت، در عین حال خبر از پایان یافتن سلطه استکبار بر میهن اسلامی داشت. تسخیر لانه جاسوسی، غرور آمریکای جهان خوار را درهم شکست.

تسخیر لانه جاسوسی به روایت تصویر

دلایلی که ثابت می‌کند آمریکا بزرگترین دشمن مردم ایران است

واقعیت آن است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقدامات آمریکا علیه ملت ایران، سرفصل‌های متنوع و مختلفی به خود گرفت؛ از اقدامات براندازانه نظیر کودتا تا تسلیح صدام متجاوز و تلاش برای تضعیف قدرت دفاعی ایران اسلامی و مخالفت با پیشرفت علمی کشورمان؛ از تلاش برای مواجه کردن ما با بحران‌های امنیتی و مدیریتی تا فضاسازی سیاسی و تبلیغاتی علیه ایران و تلاش برای ایجاد تنش با تحریک همسایگان.

از حمله مستقیم نظامی به هواپیمای مسافری و سکوهای نفتی ایران تا حمایت کامل از پست‌ترین دشمنان ایران اسلامی از جمله صدام، منافقین و سایر گروه‌های تروریستی، تجزیه‌طلب و نژادپرست، از تحریم‌های به اصطلاح «فلج کننده» تا ترور دانشمندان هسته‌ای؛ این‌ها تنها بخشی از فهرست جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    15 12
    لاریجانی هم بود
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      15 0
      علی شون نبود ... صادق شون بود !
  • فريدون هستم IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    55 37
    راهپيمائي خو بی بود
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      26 11
      تو شهر ما که جمعیت بی سابقه بود
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    47 31
    مرگ بر شیطان بزرگ
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      7 9
      مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
  • CA ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    20 17
    آخه وقتی پول ملی ظرف چهل سال گذشته مرتبا در حال ضعیف شدن و ذلیل شدن در برابر دلار بوده چه اهمیتی داره که شما دلار رو زیر پا بذارین یا نذارین
    • US ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      2 9
      اهمیتش رو دوستان و دشمنانی که ذره ای هوش سیاسی دارند متوجه میشوند
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    14 21
    چه فایده داره به نظر بی معنی و جز ضرر به منافع ملی چیزی عاید ایران نمی شود
  • عمار IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    26 17
    آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. آمریکا رو به افول است همه بدانند به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    15 15
    مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      8 9
      دمت گرم --- هزاران هزار مرگ بر امریکا --- بر امریکا و هرچه سرسپرده و مزدور امریکا در کل جهان ... باور کنید بعد از سالها یک دل سیر مرگ بر امریکا گفتیم و کَیف کردیم ... بعد از هارت و پورت های ترامپ و سردمداران امریکای جنایتکار و اقدامات غیر اخلاقی و ضد بشری اونها بر علیه ملت ایران این سیزده آبان خیلی چسپید ! ترامپ کله پوک و احمق ادعا میکرد ایرانی ها دیگر مرگ بر امریکا نمیگویند !! تحویل گرفتی مردک کذاب خود شیفته ... ؟ مرگ بر امریکا .........
  • ali IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    18 1
    با شعار و زیر پا گذاشتن دلار نمادین آمریکا هیچ گزندی به آمریکا نمی خوره 40 سال این کار تکرار شده اگر واقعن می خواهیم تو دهن آمریکابزنیم بیاییم با حرکت اقتصادی دلار آمریکا را بی ارزش کنیم تا واقعن زیر پامون بزاریم.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    2 2
    وقتشه خودرو ارزان شه
  • ناشناس IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    2 0
    وقتشه دولت دلار راارزون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس