جنگنده صهیونیست

یک رسانه صهیونیستی از شرکت جنگنده‌های این رژیم در رزمایشی در اوکراین برای یافتن شیوه‌های غلبه بر سامانه‌های قدرتمند دفاع موشکی چون «اس-۳۰۰» و غیره خبر داد.

به گزارش مشرق، یک رسانه‌ای نزدیک به محافل نظامی رژیم صهیونیستی از شرکت جنگنده‌های اسرائیلی در رزمایشی در اوکراین برای یافتن راه‌های فرار از  چنگال سامانه‌های قدرتمند موشکی «اس-۳۰۰» و «اس -۴۰۰» ساخت روسیه خبر داد.

بیشتر بخوانید:

روسیه: نظامیان سوریه را برای استفاده از اس-۳۰۰ آموزش می‌دهیم

 وبگاه «دبکا فایل» شنبه در این زمینه نوشت: جنگنده‌های نیروی هوایی (رژیم) اسرائیل  قرار است در رزمایش «اسکای کلییر» در اوکراین شرکت کنند. این رزمایش با مشارکت آمریکا و دیگر متحدان غربی این کشور در اوکراین در حال برگزاری است.

 بر اساس این گزارش، این رزمایش شامل تمرین‌های لازم علیه سامانه‌های دفاع موشکی اس-۳۰۰ و اس- ۴۰۰ است.

دبکا فایل در ادامه نوشت: بعد از سرنگونی یک فروند هواپیمای تجسسی «ایلوشین-۲۰»  روسیه بر فراز سوریه در چند هفته قبل توسط جنگنده‌های اسرائیلی، مسکو مصمم به مهار عملیات جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز قلمروی هوایی سوریه شد و سامانه اس -۳۰۰ را به سوریه ارسال کرد.

چندی قبل نیز برخی رسانه‌ها اشاره کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با کمک کشورهایی چون یونان،در پی غلبه بر سامانه موشکی اس-۳۰۰ و با تمرکز بر گذر از سامانه دفاع هوایی ایران برآمده است. ایران، دو سال قبل موفق به دستیابی به سامانه دفاع هوایی اس-۳۰۰ شد.

سامانه‌های اس-۳۰۰ و ۴۰۰ از پیشرفته‌ترین پدافندهای موشکی در جهان محسوب می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    26 11
    نبایدجایی برای احتمال و اماواگرباقی گذاشت،کسی که زهرمی فروشددرمرحله بعدپادزهرآنراهم میفروشدمنظورم روس هاست مابایدبرروی سامانه ایرانی باور۳۷۳ غیرقابل پیش بینی وکاملا ناشناخته ازدیددشمن کار کنیم
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      3 0
      و البته صهیونیتها نیاز به پاسخ قاطع و دندان شکن دارند
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
      4 0
      قبل از اینکه اس 300 وارد ایران بشه چندین رادار و سامانه داشتیم که توی خیلی از عملیات مثلا گرفتن MQ-1C و Shadow و هرمس و اسکن ایگل و rq11 و مهمترین شکارشون rq170 هست. به خدا اگه به داخل بیشتر توجه بشه بهتر از اس 400 هم میشه ساخت. پیامبر هم فرمودند : اگر علم هم در ثریا باشد مردمانی از سرزمین پارس به آن دست خواهند یافت
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    4 0
    اين چند مدته كخ هيچ غلطي تو سورهي نتونسته بكنه نشون ميده كشوري از نظر نظامي قوي باشه اين صهيونست ها لال مي مونن مثل حزب الله كه ديگه جرات حمله بهشو ندارن اينشالله باور رو هم بيارم تو چرخه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس