اصلاح طلبان نمایه

جبهه اصلاح‌طلبان طی بیانیه‌ای تاکید کرد: جابجایی وزرا در هیئت دولت، بدون رسیدگی به تخلفات موجود، تضییع آشکار حقوق ملت از سوی دولت ومجلس بود.

به گزارش مشرق، جبهه اصلاح‌طلبان طی بیانیه‌ای تاکید کرد: جابجایی وزرا در هیئت دولت، بدون رسیدگی به تخلفات موجود، تضییع آشکار حقوق ملت از سوی دولت ومجلس بود.

بیشتر بخوانید:

اصلاح‌طلبان به دنبال یک بازنشسته دیگر برای شهرداری تهران

شهرداری تهران؛ باتلاق اصلاح‌طلبان

توضیحاتی درباره حقوق نجومی مدیر نفتی

فیش حقوقی ۳۷ میلیون تومانی یک مدیر پس از بازنشستگی +جوابیه

در این بیانیه آمده است:‌هنوز هم خاطرات تلخ تاراج بیت المال و رانتخواری های نجومی درسه ماهه اول امسال در وزارت صنعت، معدن وتجارت در هاله ای از ابهام قراردارد و مشخص نیست که تخصیص بیش از بیست میلیارد یورو ارز دولتی در این وزارتخانه به اشخاص غیرمرتبط و اشخاص حقیقی وحقوقی صوری با چه انگیزه و روندی صورت گرفت و واردات و ترخیص هزاران خودروی لوکس و لوازم غیرضروری درشرایط بحرانی اقتصادی کشور، از طریق کدامین دست های ناپاک پشت پرده و صاحبان ثروت وقدرت انجام شد.

در این بیانیه می‌خوانیم:‌ لذا استیضاح وزیر مربوطه بعنوان تنها ابزار کارامد نمایندگان منتخب ملت درمجلس شورای اسلامی می توانست زوایای پنهان این ویژه خواری کلان و پولشویی های ملی را آشکار کندو علیرغم اثبات پایبندی نمایندگان ملت برای وظایفی که درقبال آن قسم یاد کرده اند، بارقه ای از امید را در افکار عمومی مبنی برعزم مجلس ودولت برای مبارزه بافساد وناکارامدی بوجود آورد.

جبهه اصلاح‌طلبان در بیانیه خود تصریح داشته که اما متاسفانه دریک اقدام تاکتیکی ناشایست، وزیر مربوطه علیرغم وصول طرح استیضاح برخی نمایندگان، از پاسخگویی درخصوص این تاراج عظیم ملی شانه خالی نمود ودر نهایت استعفای خود را تقدیم رئیس دولت تدبیر وامید کرد.

در این بیانیه آمده است: اما تاسف بارتر از تمامی این وقایع تلخ ، رای مجددنمایندگان ملت،بویژه اعضای فراکسیون امید به این فرد بود، اقدامی که ناامیدی توده ملت، بویژه نسل جوان را ازساختارموجود دو چندان کرد ومشخص شدکه بخش قابل توجهی از دولت و مجلس در استیلای رانتخوران و ویژه خواران قراردارند و انچه در این میان اهمیتی برای نمایندگان ملت ندارد، مبارزه بافساد، شفافیت در امور جاری کشور و صیانت ازحقوق ملت می باشد.

این بیانیه می‌افزاید: لذا احزاب عضو جبهه اصلاح طلبان ایران، ضمن محکومیت شدیداین اقدامات ناخوشایند از سوی دولت و نمایندگان ملت درمجلس شورای اسلامی، خواستار پاسخگویی وپیگیری تخلفات مالی گسترده دربدنه دولت وبی تفاوتی نمایندگان مجلس هستند ودست اندکاران اینگونه لابی های که بر ضدمنافع ملی در حوزه قدرت و ثروت دخیل هستند، باید بدانند که ازسوی اکثریت جامعه وبدنه مردمی اصلاحات، سیلی محکمی را در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی دریافت خواهند کرد.

در پایان این بیانیه تصریح شده که ر ضمن به استحضار می رساند که احزاب جبهه اصلاح طلبان ایران به نمایندگی از ملت فهیم ودردمند ایران زمین، درطی روزهای آتی شکوائیه خود را در این خصوص تقدیم کمیسیون اصل نود مجلس و قوه قضائیه خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس