کد خبر 907940
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
درگیری در بازی گالاتاسرای و فنرباغچه

دربی استانبول دیشب در خانه‌ی گالاتاسارای در حالی برگزار شد که دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند اما آشوبها و درگیری‌های شدید بعد از بازی به مهمترین رویداد این بازی تبدیل شد.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه سوت پایان بازی بعد از 98 دقیقه جدال سخت و درگیرانه‌ی دو تیم به صدا در آمد، زمین ورزشگاه ترک تله‌کام ناگهان به آشوب کشیده شد و درگیری‌های مختلفی در گوشه و کنار میدان بوجود آمد. با سیلی زدن جیلسون بازیکن فنرباغچه به صورت بلهندا بازیکن گالاتاسارای اوضاع به شدت متنشج‌تر شد و بر شدت و وخامت درگیری‌ها اضافه شد.

ان‌دیایه بازیکن گالاتاسارای به سمت جیلسون حرکت کرده و با دست گلوی او را گرفت، گویی که قصد دارد جیلسون را به خاطر سیلی زدن به هم‌تیمی‌اش خفه کند. سپس دیگر بازیکنان گالاتاسارای هم از راه رسیدند و به جیلسون که به هم‌تیمی‌شان سیلی زده بود واکنش شدیدی نشان دادند. بازیکنان و کادر فنی گالاتاسارای به خاطر آن سیلی به دنبال جیلسون می‌دویدند و بازیکنان فنرباغچه با درست کردن دیواری از گوشت سعی می‌کردند مانع از رسیدن دست گالاتایی‌ها به هم‌تیمی‌شان شوند.

ماجرا از آنجا شروع بود که در جریان بازی بین سولدادو بازیکن فنرباغچه و بهلندا یک درگیری اتفاق افتاده بود. وقتی سوت پایان مسابقه به صدا در آمد این دو دوباره به سراغ هم رفتند و تنش بین آنها بیشتر شد و ابعاد جدی‌تری گرفت. خبرنگاران حاضر در ورزشگاه اعلام کردند که نقطه‌ی شروع درگیری‌های آخر بازی همین تنش و درگیری بین سولدادو و بلهندا بلافاصله بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی بوده.

در این میان حسن ساس از کادر فنی گالاتاسارای خود را به محل درگیری رسانده و با مشت به سر مارتین اسکرتل بازیکن فنرباغچه ضربه می‌زند. کمی آنسوتر هم جیلسون به صورت بلهندا سیلی می‌نوازد. البته بلهندا هم بی‌کار ننشسته و مشتش را به سمت جیلسون پرتاب می‌کند. ناگهان بازیکنان گالاتاسارای که سیلی جیلسون را دیده‌اند به سمت او یورش آورده و تعقیبش می‌کنند. جیلسون برزیلی که از این روش ناگهانی شگفت‌زده شده فرار کرده و مستقیماً به سمت رختکن فرار می‌کند. در میانه‌ی این آشوب یک هوادار گالاتاسارای هم وارد زمین می‌شود که توسط تیم حراست و امنیت استادیوم با او مقابله شده و از رسیدن او به محل درگیری بازیکنان جلوگیری به عمل می‌آید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    1 0
    جالب بوده
  • زیبا احمدپور از تبریز ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    12 2
    یک جو فرهنگ ندارند احمقا. فوتبال ارزش داره اخه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس