کد خبر 907437
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
سانتیاگو سولاری

سرمربی جدید رئال مادرید به پیروزی پر گل تیمش در جام حذفی اسپانیا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، به نقل از مارکا، رئال مادرید در نخستین بازی‌اش با هدایت سرمربی آرژانتینی توانست تیم ملیا را در کوپا دل ری با 4 گل شکست دهد.

سولاری سرمربی جدید و موقت رئال مادرید اینگونه به پیروزی پر گل تیمش واکنش نشان داد: می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. من از لیگ دسته دوم آمده ام و می دانم که بعضی از تیم ها خوب بازی می کنند و مربیان خوبی هم در اختیار دارند. پیش بینی می کردم که بازی سختی پیش رو داریم و خوشحالم که توانستیم با اقتدار بازی را به سود خود به پایان رسانیم.

او ادامه داد: اصلا بازی آسانی نبود و به همین خاطر است که از کسب این پیروزی خوشحال هستم. هواداران هم از بازی لذت بردند اما زمین مسابقه اصلا مناسب نبود. ما با شور و هیجان بالایی بازی کردیم. این نتیجه ثمره تلاش و کار زیاد ما در میدان بود. بازیکنان به خاطر پیراهن ارزشمند باشگاه خود تلاش  کردند و نه شخص من.

سولاری در ادامه سخنان خود به ستایش از ویسینیوس بازیکن برزیلی تیمش پرداخت و گفت: وینسیوس استعداد بزرگی است. او بسیار جوان است و نیاز به کسب تجربه دارد. بدون شک این بازیکن نیاز به زمان بیشتری در ترکیب اصلی رئال دارد.

سولاری درباره این سوال که آیا ناواس سنگربان اصلی رئال در لیگ قهرمانان اروپا هم است، اینگونه پاسخ داد: باید در این باره فکر کنیم.

او درباره راموس هم گفت: راموس ناخدای کشتی ما است. بسیار مهم است که او در ترکیب اصلی به میدان رود. من هم جزئی از این مجموعه هستم و همگی نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس