علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یک بازی مهم فردا داریم، به هیچ عنوان دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم.

به گزارش مشرق، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در جام حذفی (دوربین‌های صدا و سیما هنگام نشست خبری دایی از سالن بیرون رفتند) اظهار داشت: یک بازی مهم فردا داریم، به هیچ عنوان دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم، می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم ،ما در لیگ به استقلال باختیم. این بهترین فرصت برای جبران است.

* هفته پیش نشد که 3 امتیاز را بگیریم

وی ادامه داد: ما هفته گذشته یک بازی مهم داشتیم که می‌توانستیم از آن بازی هم برنده بیرون بیاییم، ولی در نهایت بازی مساوی شد و با اینکه فرصت‌های خوبی داشتیم، نشد که ۳ امتیاز را بگیریم، اما توانستیم در این چند روز ریکاوری کنیم و خودمان را برای بازی آمده کنیم. 

* 2 مصدوم را نداریم 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا مصدومان تیمش به بازی با استقلال می‌رسند یا خیر، گفت: شرایط برخی از بازیکنانمان بد نیست. البته معین عباسیان بعد از آسیب‌دیدگی به جمع ما اضافه شده و تمرینات خوبی داشت، اما روزبه شاه علیدوست و سلطانی‌مهر مصدوم هستند که آنها را در اختیار نداریم.

دایی در مورد سیستم بازی تیمش گفت: هر بازی سیستم خودش را دارد، البته با توجه به بررسی‌هایی که از بازی قبل داشتیم روی نقاط قوتمان کار کردیم. 

*وزارت نفت و افراد هیات موسس نفت باید پاسخگو باشند

وی در مورد بحث انحلال باشگاه نفت تهران و مطالبات خودش گفت: من دنبالش را نگرفتم اما وزارت نفت کسانی را که به عنوان هیأت مدیره که نه بلکه هیأت موسس باشگاه انتخاب کرد، همه آنها باید پاسخگو باشند و به طور قانونی می‌توانیم به حق و حقوقمان دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه باشگاه نفت منحل شده تا ظاهرا دیون پرداخت نشود، گفت: شاید نمی‌دانم، اما وقتی تیم نه در لیگ برتر است و نه در لیگ یک و امتیازش را هم نمی‌فروشند، تیم منحل شده است. خیلی وقت پیش منحل شده و رسما هم این مسئله را اعلام کرده‌اند.

*توان بازی در 120 دقیقه را داریم

دایی در مورد اینکه تیمش توان ۱۲۰ دقیقه احتمال بازی با استقلال را دارد یا نه، گفت: بله، توان داریم و این هفته کار خاصی انجام نداده‌ایم و بدن‌ها را بازسازی کرده‌ایم و با تمام توان به میدان می‌رویم.

یک خبرنگار قدیمی شروع به صحبت درمورد تاریخ بازی‌های علی دایی کرد و او را با نام کوچک خطاب کرده و از دایی به عنوان اسطوره یاد کرد و گفت علی دایی مظلوم است.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران پیرامون اتفاقاتی علی دایی و خبرنگار صدا و سیما بعد از بازی پرسپولیس و سایپا رخ داد از سرمربی نارنجی‌پوشان سوال کرد و البته به تعریف و تمجید از این مربی پرداخت. 

* برای آقایان درس عبرت نشده که علیه من جو درست می کنند؟

دایی در واکنش به صحبت‌های این خبرنگار باسابقه گفت: در ابتدا می‌خواهم بگویم خیلی وقت است که شما را ندیدیم و دوست داشتم این را به شما بگویم که دل تنگتان هستم، اگر آن بالایی نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد. عالم و آدم جمع شوند و علیه علی دایی سناریو بسازند نمی‌توانند کاری کنند. آیا برای آقایان درس عبرت نشده که علیه من جو درست می‌کنند؟ 

*چطور روی صورت آن خبرنگار به اندازه یک پشه جای ضرب‌دیدگی نیست؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: شما به من بگویید (دایی دست‌هایش را به خبرنگاران نشان داد) اگر من با این دست‌ها به صورت کسی بزنم، جایی روی صورت او نمی‌افتد؟ چطور روی صورت آن خبرنگار به اندازه یک پشه جای ضرب‌دیدگی نیست؟ صدا و سیمایی که پسوندش جمهوری اسلامی است چیزی را در مورد من در رشت پخش کرد و می‌خواست ما را متهم کند، در حالی که من از این شخص شکایت کردم و او حالا فراری است.

* چطور چک زده ام کسی ندیده است؟

دایی ادامه داد: در آن محوطه ورزشگاه تختی ۲۰۰ دوربین وجود دارد و این همه همکار دوربین به دست چطور من به یک نفر چک زده‌ام و کسی ندیده است. وجدان هم چیز خوبی است، بعضی‌ها وجدان خود را به چیزهای دیگر می‌فروشند. 

* تا الان فامیل آن گزارشگر را نمی دانستم

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شما به صورت آن گزارشگر سیلی نزده‌اید، لطفا اتفاقات آن صحنه را شرح بدهید، گفت: من به کسی سیلی نزده‌ام، اگر من به کسی سیلی بزنم، جایش روی صورتش نمی‌ماند؟ من تا الان فامیل آن گزارشگر را نمی‌دانستم. فقط در آن برنامه کذایی که معلوم بود برایم سناریو نوشته بودند اسم او را دیدم. پدر این گزارشگری که شما می‌گویید حتما در اردبیل نان و نمک من را خورده است. جایگاه شما کجا است؟ 

* اگر مصاحبه این گزارشگر را می‌شنیدم حتما چک را به او میزدم!

دایی در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: شما نوشته‌اید من با رادوشوویچ درگیر شدم. چه درگیری؟ چگونه وجدان شما اجازه می‌دهد که بنویسید من درگیر شده‌ام؟ من به دروازه‌بان دوم پرسپولیس گفتم برو داخل رختکن، فقط همین حرف بین‌مان رد و بدل شد. آقایی به نام ضیایی چه کاره است که به من می‌گوید به رختکن بروم؟ آیا او مسئول پلیس امنیت است؟ تازه پر رو پر رو مصاحبه می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که نباید بزند. اگر من این مصاحبه را می‌شنیدم حتما چک را به صورت او می‌زدم!

* توهینی به هیچ کس نکردم

وی ادامه داد: من زمانی باید از شما ناراحت شوم که در کنفرانس خبری سوال و جوابی رد و بدل شود و بر فرض من در آنجا ناراحت شوم و بگویم چرا این سوال را از من پرسیدید. شما مطمئن باشید چنین اتفاقی نیفتاده و من توهینی به هیچ کس نکردم. چون مردم به شکلی دیگر به من نگاه می‌کنند. این روزها هم که در این ارگان‌ها همه به دنبال یکی از ما هستند و کلی دوندگی کردیم تا در مورد اتفاقات کرمانشاه توضیح بدهیم.

* گزارشگر صدا و سیما در راهرو چه می کرده مگر جای او میکسدزون نیست؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: چرا کارمند صدا و سیما این مسئله را مطرح می‌کند، چون من با آنها مصاحبه نمی‌کنم. مگر می‌شود که چک را به او زده باشم اما هیچ اثری نباشد. مطمئن باشید همان موقع دوربین‌ها می‌آمدند و از آثار چک عکس و فیلم می‌گرفتند.اصلا ایشان آنجا چه کار می‌کرده است؟ مگر جای او در میکسدزون ورزشگاه نیست؟ او چه وظیفه‌ای داشته و مسئولیتش چه بوده است؟ به من بگویید. اگر رفیق و همکارتان حق دارد به من بگویید اما دفعه بعد اگر چنین اتفاقی بیفتد این کار را می‌کنم تا آش نخورده و دهن سوخته نشوم.

* صدا و سیما هر چه می خواهد در مورد من پخش کند، علاقه مردم به من بیشتر می شود

دایی افزود: چند روزنامه که شرایطشان معلوم است ۵۰ بار مطلب از من نوشته‌اند که این مرتبه باید جلویش ایستاد. همان روزنامه‌ای که یکی از همکارانشان فرار کرد و با بیگانگان مصاحبه کرد و برای من مطلب زد، اما من ایستاده‌ام و کار می‌کنم و از هیچ کس جز از آن بالایی نمی‌ترسم. صدا و سیما هر چه می‌خواهد در مورد من پخش کنند، چرندیات در موردم بگویند تا آن بالایی نخواهد چیزی عوض نمی‌شود، عشق و علاقه مردم به من بیشتر می‌شود، از من نوعی نترسید. من نمی‌خواهم سیاسی شوم. افتخار می‌کنم که نوکر مردمم و برای مردم کار می‌کنم. آنها کارمند خودشان را فرستاده‌اند که بگوید به من چک زده، اما آیا کسی هست که بگوید من دیده‌ام به او چک زده‌اند و یا آثار آن را دیده باشد؟ 

* از بین خانواده های شما چه کسی شبکه رشت را می بیند؟

وی در مورد اینکه یک شبکه در رشت هم که شما با آن هنرپیشه درگیر شدید مطالبی را پخش کرد و مشکلات از همانجا شروع شد، اظهار داشت: به من بگویید آن شبکه به کجا می‌خواهد برسد؟ از بین خانواده‌های شما چه کسی آن شبکه را نگاه می‌کند؟ به ندرت کسی آن را نگاه می‌کند. مردم یک برنامه از صدا و سیما نگاه می‌کردند که آن برنامه را هم تحریم کردند. خودمان را نمی‌توانیم گول بزنیم، مثل کبک سرشان را در برف کرده‌اند و نمی‌دانند اطرافشان چه می‌گذرد.

*دل خوشی از برنامه 90 ندارم اما صداوسیما اشتباه می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد برنامه ۹۰ گفت: دل خوشی از برنامه ۹۰ ندارم مطمئناً مطالبی در این برنامه مطرح شد که برای تیم‌هایی مثل ما که طرفدار ندارند خوب نبود و به ضرر ما بود، اما به نظرم آبروی صدا و سیما برنامه‌ای مثل ۹۰ بود. دو تا پنج میلیون نفر بیننده داشت که الان هم آن را پخش نمی‌کنند، به نظرم اشتباه می‌کنند، زیرا این برنامه مورد علاقه مردم بود. برنامه‌ای که مجری خوب و تحصیلکرده دارد را تحریم می‌کنند. صدا و سیما خودش به خودش ضربه می‌زند. اگر بپرسید می‌گویم فکر نمی‌کنم صدا و سیما آنقدر سخیف شده باشد که مهدی ضیایی سخنگوی صدا و سیما باشد و سیاست‌های صدا و سیما را بیان کند. 

* امثال من به درد صدا و سیما نمی خوریم
دایی افزود: خدا را شکر که صدا و سیما به امثال من نیاز ندارد و با من گفت و گو نمی‌کند، امثال من به درد صدا و سیما نمی‌خورد، زیرا من چیزی را لاپوشانی نمی‌کنم و از چیزی نمی‌گذرم. من نوعی به درد صدا و سیما نمی‌خوریم، اما از کسانی یک ساعت و نیم برنامه پخش می‌کنند که الان فراری است. ایکاش صدا و سیما کمک می‌کرد تا جای این آقا را پیدا می‌کردیم تا مجازات می‌شد. متأسفانه به حاشیه می‌رویم. حیف صدا و سیماست، حیف است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
    35 37
    راست میگه . پس چرا توی هیچ فیلمی دیده نمیشه که چک بزنه ؟! فقط صداشو یه خرده بلند کرده بود . همین
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    24 10
    دایی باید واظب باشه داعش نشه! زورگویی و قلدری و دست بلند کردن دور از مرام جوانمردی و پهلوانی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس