بهرام قاسمی نمایه

قاسمی گفت: مقامات آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود علیه مردم ایران با بکارگیری ابزار تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه و غیرقانونی درصدد یافتن بهانه، فضاسازی و جنگ روانی علیه مردم ایران هستند.

به گزارش مشرق، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای فریبکارانه مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا که رشد اقتصاد ایران به دلیل حضور و مبارزه با تروریسم در منطقه با کاهش مواجه شده است، اظهار داشت: این اظهارات صرفا سخنی عوامانه و از سر نیرنگ و مغلطه ای رسوا و آشکار است.

وی افزود: مبارزه با تروریسم در منطقه و حفاظت از صلح، ثبات و امنیت مرزهای ایران که برنامه های ضد ایرانی مقامات آمریکا را با شکست مواجه و آنان را با نگرانی روبرو ساخته است، برنامه و سیاست جدیدی نیست.

قاسمی ادامه داد: اقتصاد ایران در تمامی سال های گذشته که کشورمان در مبارزه با تروریسم پیشگام و در صف نخست این مبارزه مقدس در دفاع از حیثیت بشری آن هم در زمانه غفلت جهانی بوده است،  همواره رشدی بیش از ۸ درصدی داشته است. 

سخنگوی وزارت خارجه افزود: مقامات آمریکا برای سرپوش نهادن  بر جنایات خود علیه مردم منطقه و ایران با بکارگیری ابزار تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه و غیرقانونی درصدد یافتن بهانه، فضاسازی و یک جنگ روانی و نادیده گرفتن مخالفت ها و واکنش های جهانی، هم از سوی کشورها و هم نهادها و سازوکارهای حقوقی و حقوق بشری در مخالفت با تحریم های ستیزه جویانه و ضد انسانی آمریکا علیه مردم ایران، هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: مقامات دولت فعلی آمریکا سیاست ها و رویکردهای فریبکارانه خود در دشمنی با مردم ایران را بر پایه امیال و آرزوهای خام رژیم ها، افراد و گروههای تروریستی منفور و مطرودی بنا نهاده اند که خواب و رویایی پریشان بیش نیست  و این، دقیقا از همان جنس اشتباهات و خطاهای راهبردی است که این کشور در ۴ دهه گذشته بطور مکرر مرتکب آن شده است و متاسفانه در پس این همه شکست و ناکامی هنوز نتوانسته اند از یک مشی خردمندانه و متمدنانه که به سود بشریت و جامعه جهانی است بهره جویند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس