کد خبر 906841
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
محمدجواد جمالی

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و ما هم به‌ هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم.

به گزارش مشرق، محمد جواد جمالی نوبندگانی درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی عنوان کرد: فوتبال ما در حال‌ حاضر در وضعیت خوبی هم به‌سر می‌برد. تا چند وقت دیگر، تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا باید به میدان برود و از آن‌طرف پرسپولیس هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، بنابراین نباید کاری انجام دهیم که به ضرر فوتبال ما تمام شود. درحال‌حاضر جریمه‌ها و احکامی هم که درخصوص فوتبال صادر می‌شود از داخل کشور و از طرف عده‌ای که عِرق زیادی به کشور ندارند، شامل حال ایران می‌شود. 

وی ادامه داد: س از تصویب قانون بازنشستگی در مجلس، به شرایط فدراسیون فوتبال تأکید ویژه‌ای داشتیم؛ فیفا با هیچ کشوری شوخی ندارد و من به‌خاطر دارم که آن زمان یک گروهی به‌‌نام گروه انتقالی که مسئولیتش بر عهده صفایی‌فراهانی بود، تشکیل شد تا اساسنامه جدیدی نوشته شود و فدراسیون فوتبال از تعلیق دربیاید. 

عضو فراکسیون ورزش تأکید کرد: ما هم معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و به‌ هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم. ضمن اینکه می‌دانیم فیفا با هیچ کشوری رودربایستی ندارد و در حال حاضر شرایط فعلی فوتبال و حساسیت‌هایی که وجود دارد را درک می‌کنیم. 

جمالی تصریح کرد: به‌هیچ‌ عنوان قصد نداریم بهانه‌ای به دست فیفا بدهیم. من به‌عنوان نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش با صراحت اعلام می‌کنم که به تمام قوانین و مقررات فیفا احترام می‌گذاریم و به‌هیچ‌عنوان قصد دخالت در امور آن‌ها نداریم. 

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    2 0
    به آمریکا بهانه نمیدهیم به اروپا بهانه نمیدهیم به فیفا بهانه نمیدهیم به فیلا بهانه نمیدهیم فردا به سومالی هم بهانه نمیدهیم و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس