کد خبر 906663
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
داود رفعتی

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: از باشگاه بادران به دلیل مجروح کردن داور مسابقه شکایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، داود رفعتی  در مورد اتفاقات رخ داده در بازی بادران مقابل استقلال جنوب تهران در هفته دهم لیک دسته اول گفت: داور در این مسابقه سه پنالتی اعلام کرد، دو پنالتی به سود استقلال جنوب تهران و یک پنالتی به سود بادران؛ اما متأسفانه در پایان مسابقه برادر مهدی پاشازده به سمت داور سیدمهدی سیدعلی حمله‌ور شده و با لگد به شکم او ضربه زد که اکنون داور ما در بیمارستان است. داور چهارم هم از ناحیه سر دچار شکستی شد زیرا با سنگ به سر او ضربه زدند.

وی افزود: من در مورد پنالتی‌ها تحقیق کردم که هر سه پنالتی اعلام شده کاملاً درست بوده است. به فرض هم که داور مرتکب اشتباه شده باشد چرا باید چنین رفتاری با داوران ما انجام شود. مگر فوتبال میدان جنگ است؟ تعجب می‌کنم که چرا نیروی انتظامی این ضاربان را بازداشت نکرده است؟ برادر مهدی پاشازاده کجای فوتبال است که به خود اجازه می‌دهد چنین رفتاری انجام دهد. 

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برای باشگاه بادران متأسفم. برخی فوتبال را با جنگل اشتباه گرفته‌اند اگر به فرض داور اشتباهی هم مرتکب شده باشد راه اعتراض به اشتباه داوری این است که از طریق کمیته داوران این اشتباهات بررسی شود نه اینکه داور ما را راهی بیمارستان کنند قطعاً از باشگاه بادران شکایت خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس