کد خبر 906041
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
ازدحام جمعیت برای دریافت دینار در مرز مهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: ۱۰۰ هزار خودرو در شهرستان مهران پارک شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: اربعین رویدادی جهانی است که بازتاب ملی و فرا ملی دارد، بر اساس پیش بینی ها حاکی از افزایش ۱۰ درصدی زوار نسبت به سال گذشته است.

وی افزود: امسال با وصف افزایش ترددها که داشتیم برابر آمار بالغ بر ۱۰۰ هزار خودرو در شهر مهران پارک شدند، با این همه افزایش تردد و پارک خودروها با همکاری زوار هیچ گونه مشکلی در تردد ها نداشتیم و با توجه به بار صبحگاهی که داشتیم انضباط ترافیکی خوبی  هم اکنون در شهر مهران برقرار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام عنوان کرد: در خصوص پارکینگ ها شهر مهران دیگر کوچکترین ظرفیتی برای پارک خودرو را ندارد، تمام کوچه ها، معابر، پارکینگ ها، زمین های خالی همگی مملو از پارک خودرو  شده است هر چند که دیگر تردد ها به سمت مرز کمتر شده و شاهد بار برگشت زائرین از عتبات عالیات هستیم.

آخرین وضعیتی ترافیک در مسیرهای منتهی به مرزهای سه‌گانه

وی ادامه داد: توصیه می کنم زواری که قصد سفر به شهر مهران را دارند اصراری برای رفتن به سمت داخل شهر مهران نداشته باشند هیچ گونه فضای برای پارک خودرو نیست در پارکینگ های حاشیه شهر پارکینگ اربعین تا حدودی جای پارک خودرو را دارد اما در سطح شهر هیچ گونه فضای برای پارک نیست.

وی گفت: جای دارد از شکیبایی و مهمان نوازی مردم شهر مهران به واسطه همکاری و همراهی با پلیس و زوار تشکر کنیم، شهر مهران به پارکینگ بزرگ جهت وسایل نقلیه تبدیل شده است و حدود ۳۵ درصد توسط خودرو اشغال کردیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس