استقلال و سپاهان

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: کمک داور فاصله زیادی با صحنه داشت و تصمیم داور را رد کرد و نمی‌دانم چطور این تشخیص را داد.

به گزارش مشرق، ساسان انصاری بعد از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل استقلال درباره حواشی بوجود آمده داوری بعد از بازی این تیم برابر نساجی در هفته نهم لیگ برتر گفت: در ۵ هفته گذشته برای ما پنالتی‌هایی گرفته نشد اما متاسفانه بازی قبل مقابل نساجی یک پنالتی برای حریف گرفته نشد که حالا نمی‌دانم پنالتی بوده یا خیر،‌ اما هر چه بوده به نظر داوران احترام می‌گذاریم. داور امروز خوب سوت زد هر چند شاید می‌توانست یک پنالتی را برای ما بگیرد اما بهتر است تیم‌ها حرفشان را در زمین بزنند نه در رسانه‌ها.

 

وی ادامه داد: تیم ما تاکنون امتیازاتی را به دلیل اشتباهات داوری از دست داده اما باید به داوری فوتبال کشورمان اعتماد کنیم.

انصاری در واکنش به اینکه خیلی‌ها با صدور بیانیه و انجام مصاحبه راجع به داوری اظهار نظر می‌کنند گفت: کسانی که بیانیه دادند مربوط به خودشان است و من نمی‌توانم در مورد آن چیزی بگویم اما چیزی که مهم است این است که باید به داورانمان آرامش بدهیم. من نمی‌توانم درباره بیانیه‌هایی که برخی‌ داده‌اند صحبت کنم اما هر چه فضای داوری آرام‌تر باشد آنها می‌توانند بهتر کار کنند.

وی گفت: کرمانشاهی شجاعانه در بازی امروز برای ما پنالتی گرفت اما کمکش این تصمیم را رد کرد. شاید اگر در بازی‌های قبل درباره داوری اینطور صحبت نمی‌شد امروز داور راحت‌تر می‌توانست پنالتی ما را بگیرد.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه استقلالی‌ها معتقدند با خطا روی دانشگر داور باید برای آنها پنالتی می‌گرفت گفت: چنین صحنه‌ای ندیدم. شاید آنقدر صحنه معمولی بوده که الان در ذهنم نمی‌آید. چیزی که مهم است این است که باید کمک کنیم داوری آرامش داشته باشد. به نظر من کرمانشاهی امروز قضاوت خوبی داشت. پنالتی را هم به سود ما خیلی راحت اعلام کرد اما کمک داور که فاصله زیادی با صحنه داشت تصمیمش را رد کرد. نمی‌دانم این تشخیص را چطور داده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
    4 1
    همه کارشناس ها گفتند پنالتی نبود همه مردم هم دیدند که خودت رو زدی به بازیکن که ناجوانمردانه پنالتی بگیری بعد خودت میگی پنالتی بود واقعا خجالت نمیکشی به همین راحتی دروغ میگی
  • خدیجه IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
    4 1
    ما اعتراض داریم یه پنالتی به نفع استقلال بود اما داور نادیده گرفت.این بازی رو قبول نداریم.لطفا عدالت رو رعایت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس