حال و هوای امروز مرز مهران...

عدم تدبیر در نظم دهی به صف اتوبوس ها در این مرز باعث هرج و مرج شده و شاهد معطلی بیش از ۱۲ ساعته مسافران برای خروج با اتوبوس از مرز مهران هستیم.

به گزارش مشرق،  صدای پای اربعین که رسید، سیل مشتاقان امام حسین(ع) در سراسر کشورهای اسلامی‌خود را به خاک عراق رسانده و از جای جای این کشور با پای پیاده به کربلای معلی می روند تا در روز اربعین اجتماع بزرگ حسینی را تشکیل دهند. اما همه چیز به همین سادگی هم نیست و مشکلات کم کم همگام زائران شدند. البته با وجود چنین جمعیتی؛ بروز برخی مشکلات طبیعی به نظر می رسد.

اما تکرار برخی مشکلات در سال‌های پیاپی نشان از عدم برنامه ریزی و اقدام مسوولان در زمان مناسب دارد.
 

مشاجره رانندگان اتوبوسها و مسافران در پی بی نظمی و عدم ساماندهی عبور و مرور توسط نیروهای انتظامی

به گزارش خبرنگار اعزامی مشرق با توجه به ازدیاد جمعیت زائران از روز چهارشنبه دوم آبان در جاده مهران و وجود اتوبوس های متعدد برای ورود به خاک عراق ترافیک سنگینی در این مرز به وجود آمده است.

عدم تدبیر در نظم دهی به صف  اتوبوس ها در این مرز باعث هرج و مرج شده و شاهد معطلی بیش از ۱۲ ساعته مسافران برای خروج با اتوبوس هستیم.

کمبود سرویس بهداشتی و موکب های اسکان در کنار ضعف توزیع غذا و آب آشامیدنی مزید بر علت شده و این انتظار 12 ساعته را طاقت فرسا کرده که همین امر موجب خستگی و کلافگی مسافران شده است.

این بی نظمی ها درصورتی در حال وقوع است که چند تن از مسئولان مانند «رضا اردکانیان» وزیر نیرو و سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون ناجا (معاون هماهنگ کننده) صبح امروز از مرز مهران بازدید کرده اند.

صف طولانی سرویس بهداشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    7 0
    الان حداقل 5 ساله که مهران موقع اربعین این وضعیت رو داره. آقایون خواب تشریف دارند در طول سال؟ یا عرش پیمایی اربعین براشون مهم نیست؟
    • ناشناس PH ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
      1 0
      خواب؟؟؟خیر، اینها بیدار بیدار هستند لکن اینها آمریکا، کانادا، اروپاو استرالیا پرست هستند و در راس این آل شیطان لعین الرجیم آقای حجت الامریکا و انگلیس *** هستند که دست شیطان لعین الرجیم را از پشت بسته اند...
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    3 1
    زیرساخت های مهران اصلا جوابگوی وضعیت نرمال فعلی هم نیست هر سال جمعیت هم بیشتر می رن حالا فرض کنید خدای نکرده اتفاق بحرانی هم رخ بده مهران به پایانه بزرگ و مجهز اتوبوسرانی سواری ، بیمارستانی متوسط ، فضاهای مستحکم سرپوشیده (مثلا احداث سالن های ورزشی یا مسجد که مردم در طول سال هم استفاده کنند ) برای استفاده در شرایط بحرانی و احداث ساختمان های جدید و بزرگ در مکانی درست برای خدمات مرزی نیاز دارد ، امکانات فعلی برای زمانیه که چنین راهپیمایی وجود نداشت .
  • ایرانی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
    5 0
    همه چیز این دولت با بی تدبیری و بی عرضگی است .تازه اگه هم سمبل بی تدبیری باشه میشه مشاور روحانی .کار دست مردم بود میدیدی چه می شد.
  • احمد AE ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
    2 0
    12 ساعت؟!!!! من از دیشب مرز مهرانم تو بارون و... بیاید ببینید این اتوبوسا رو از کی نگه داشتن؟! سرویس های بهداشتی افتضاحه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس