کد خبر 904969
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
سردار رضایی

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تاکنون ۳۲۰ هزار زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند، گفت: خوشبختانه امنیت در مرزهای مشترک ایران و عراق حاکم است و تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی در نوار مرزها نداشته‌ایم.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرز زرباطیه کشور عراق، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت امام حسین (ع)؛ زائران با شادی معنوی وارد کشور عراق می‌شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی شب گذشته مهران، زائران بدون هیچگونه مشکلی در حال تردد هستند، تمامی مسیرها بازگشایی شده و خدمات دهی به زائران به نحوه شایسته در حال انجام شدن است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت تردد در مرز مهران

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: در بازدیدی که از مرز زرباطیه عراق به همراه فرماندهان این کشور صورت گرفت؛ پایانه‌های مرزی عراق وضعیت مطلوبی دارند.

سردار رضایی افزود: تمامی گیت‌های کشور عراق به صورت شبانه روزی فعال  و تردد زائران بسیار روان  است.

وی با اشاره به تعامل مرزبانی جمهوری اسلامی ایران  با  مرزبانی کشور عراق، گفت: خوشبختانه با روابط و تعاملات صورت گرفته امنیت به صورت مشترک در مرزها پایدار است و تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی در نوار مرزها نداشته‌ایم.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: طبق گزارش‌ها تاکنون ۳۲۰ هزار زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

سردار رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه همکارانم در مرزبانی، انتظامی، گذرنامه، یگان ویژه و سایر دستگاه‌های دولتی موضوع تردد زائران را پیگیری و مدیریت می‌کنند تا زائران از این سفر معنوی، با سلامت کامل به کشور بازگردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 0
    خوش به سعادتشان . جای من و مشرق خالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس