کد خبر 904882
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
کیهان نمایه

یارو دستش به آفتابه خورد ناگهان غول جادو بیرون آمد و گفت؛ یک حاجتت را برآورده می‌کنم. یارو گفت؛ یک خانه می‌خواهم. غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که توی آفتابه زندگی نمی‌کردم!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: فرانسه شرکت تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی را که هر دو سال یک‌بار در پاریس برگزار می‌شود ممنوع کرد!


گفتم: ولی سال‌های گذشته تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه شرکت می‌کردند، چرا امسال حضور آنها را ممنوع کرده‌اند؟!


گفت: برگزارکننده امسال این نمایشگاه یک شرکت آمریکایی است که نه فقط حضور شرکت‌های ایرانی را ممنوع کرده بلکه به هیچ بازدیدکننده ایرانی هم اجازه ورود به نمایشگاه نمی‌دهد!


گفتم: نمایشگاه در خاک فرانسه برگزار می‌شود، یعنی دولت فرانسه حق دخالت در امور کشور خود را هم ندارد؟!


گفت: اگر حق دخالت داشت که دستور شرکت آمریکایی را بی‌چون و چرا اجرا نمی‌کرد!


گفتم: دولت خودمان که می‌گوید تمام کشورهای اروپایی پشت ایران ایستاده و به خاطر حمایت از ایران با آمریکا به مخالفت برخاسته‌اند!


گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست! فرانسه حتی حاضر نیست با یک شرکت آمریکایی مخالفت کند و علنا به ایران و ایرانی اهانت می‌کند آن‌وقت انتظار داری به خاطر حمایت از ایران با دولت آمریکا مخالفت کند؟! حیف از آن‌همه امتیاز مفت که به آنها داده‌ایم!


گفتم: یارو دستش به آفتابه خورد ناگهان غول جادو بیرون آمد و گفت؛ یک حاجتت را برآورده می‌کنم. یارو گفت؛ یک خانه می‌خواهم. غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که توی آفتابه زندگی نمی‌کردم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس