کد خبر 904724
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
پرسپولیس و نود ارومیه - محمد انصاری و برانکو

پرسپولیس در خانه خود در ورزشگاه آزادی تمام مسابقات خود را برده است.

به گزارش مشرق، تیمهای پرسپولیس و السد در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. این دیدار در حالی به انجام می رسد که شاگردان برانکو در ورزشگاه خودی در این فصل فوق العاده کار کرده اند.

سرخپوشان تهرانی در این فصل از مسابقات و تا به اینجا 5 مسابقه در ورزشگاه آزادی انجام داده که حاصل آن 5 برد بوده است. اولین بازی با نسف قارشی ازبکستان بود که پرسپولیس با سه گل گادوین منشا(21)، علی علیپور(67 و 72) به برتری رسید. دومین پیکار در آزادی مقابل الوصل بود که شاگردان برانکو با گل های فرشاد احمدازده(36) و علی علیپور(41) صاحب برد شدند. در بازی پایانی هم پرسپولیس با تک گل مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی السد در دقیقه 3 به برتری دست پیدا کرد.

در مرحله یک هشتم نهایی پرسپولیس با نتیجه 2-1 از سد الجزیره گذشت. احمد نوراللهی و سید جلال حسینی در دقایق 63 و 89 موفق به گلزنی شدند و در سوی مقابل هم رومارینیو در دقیقه 70 موفق به باز کردن دروازه تیم تهرانی شد. در مرحله یک چهارم هم ابتدا الدحیل توسط کریم بوضیاف(33) به گل دست پیدا کرد اما این پایان کار نبود و سید جلال حسینی(57)، حسین البریک(76) و گادوین منشا(78) برای پرسپولیس گل زدند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس