کد خبر 904690
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
محمد شریعتمداری نمایه

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیس‌جمهور به هر قیمتی می‌خواهد دین خود به شریعتمداری را که رئیس ستاد انتخاباتی‌اش بود، ادا کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از معرفی محمد شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: معرفی شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور هیچ اراده‌ای برای ترمیم کابینه ندارد.

بیشتر بخوانید

ابهامات مجلس در پیشنهاد وزارت شریعتمداری

وی با تاکید بر اینکه جابجایی در دولت مشکلی را حل نمی‌کند، اظهار داشت: اگر تخصص شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت است، چرا از این سمت استعفا داد و اگر رئیس‌جمهور معتقد به مدیریت وی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، پس چرا از ابتدا شریعتمداری را برای این وزارتخانه معرفی نکرد؟!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس متذکر شد: شریعتمداری، مقصر اصلی ثبت سفارش غیرقانونی خودروهای وارداتی است و با این ناکارآمدی قطعا نمی‌تواند وزارتخانه مهم تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به نقطه مطلوب برساند.

سلیمی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید صدای ملت و مجلس را بشنود، تصریح کرد: در افکار عمومی و به تبع آن مجلس ذهنیتی شکل گرفته، مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور به هر قیمتی می‌خواهد دین خود را به شریعتمداری که رئیس ستاد انتخاباتی‌اش بوده، ادا کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور به دنبال آن است که حتما جایگاهی در دولت به شریعتمداری بدهد، گفت: با وجود این، فضای مجلس نسبت به شریعتمداری اصلا خوب نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    1 4
    ایا مردم باید هزینه رفیق بازی را بپردازد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس