کد خبر 904686
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
آنتونی استوکس

آنتونی استوکس بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته‌ی نهم است.

به گزارش مشرق، ۹ هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته و آقای گل این رقابت‌ها تا اینجای کار آنتونی استوکس ایرلندی است. مهاجم باشگاه تراکتورسازی ۸ گل برای این تیم به ثمر رسانده و با اقتدار در صدر جدول رده بندی گلزنان لیگ هجدهم قرار دارد. استوکس با ۸ گلی که تا اینجای کار به ثمر رسانده به عنوان بازیکن خارجی تا پایان هفته‌ی نهم در تاریخ لیگ برتر رکورددار گلزنی است.

قبل از درخشش استوکس در این فصل، لوسیانو ادینیو در لیگ چهاردهم همراه با باشگاه تراکتورسازی موفق شده بود تا پایان هفته‌ی نهم، هفت گل بزند و رکورددار بود. ادینیو در لیگ نهم و دهم هم همراه با مس کرمان عملکرد خوبی تا پایان هفته‌ی نهم داشت و موفق شده بود ۶ گل به ثمر برساند.

ایگور کاسترو هافبک اسبق باشگاه ذوب‌آهن اصفهان هم که همراه با این تیم نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرد، در لیگ هشتم تا پایان هفته‌ی نهم موفق شد برای این تیم اصفهانی ۶ گل به ثمر برساند که آماری خوب برای یک هافبک خارجی در لیگ برتر است.

البته در تاریخ لیگ برتر فقط علی دایی آقای گل جهان بوده است که تا پایان هفته‌ی نهم آماری بهتر از استوکس در گلزنی داشته. دایی در لیگ سوم همراه با پرسپولیس که لیگ را طوفانی با وینگو بگوویچ شروع کرده بود، موفق شد ۹ گل به ثمر برساند که به طور میانگین آمار یک گل زده در هر بازی تا پایان هفته‌ی نهم رقابت‌ها بود. رکوردی که ۱۵ دوره است هیچ مهاجمی در لیگ برتر نتوانسته آن را بشکند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس