نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نقاب وارد میدان شده و نمی‌خواهند پرچم اصلاح‌طلبی را بالای سر خود بگیرند.

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با فارس در اسلامشهر اظهار داشت: اصلاح‌طلبان که عامل اصلی ایجاد وقایع تاسف‌آور و تلخ پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بوده و مردم به حق به آنها لقب فتنه‌گر را دادند، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس تغییر تاکتیک داده و با شیوه‌ای جدید وارد میدان شده‌اند.
وی تصریح کرد‌: مردم ما باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده و با آگاهی و شناخت کامل رفتار جدید اصلاح‌طلبان به صورتی عمل کنند که آنها موفق به تکرار شرایط تلخ و سخت خرداد 88 نشوند.

تحریم و شرط گذاری برای نظام نمایش اصلاح‌طلبان بود

رهبر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه تاکتیک اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی چیست؟ گفت: آنها ابتدا به دنبال مایوس کردن مردم بوده و با بیان ادعاهای بی‌اساس از جمله رقابتی نبودن انتخابات، به دنبال تحریم رفتند.
وی تصریح کرد: پس از اینکه این حربه با شکست روبه‌رو شد و مردم با آنها همراهی نکردند، رنگ عوض کرده و برای نظام شرط گذاشتند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سران اصلاح‌طلب تصور می‌کردند که نظام و مردم به حضور آنها در انتخابات نیاز دارند، اما فضل الهی با هوشیاری مسئولان و بصیرت ملت ایران این توطئه نیز شکست خورد.
رهبر خاطرنشان کرد: به همین دلیل اصلاح‌طلبانی که همه چیز خود را باخته بودند، مجبور به حضور در انتخابات شده و شواهد و آمارها نشان می‌دهد به صورت گسترده در این رقابت سیاسی ثبت نام کرده‌اند.

چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب خارج از گود نشسته‌اند
 
وی با اشاره به آمارهای مربوط به تعداد کاندیداهای ثبت‌نام کرده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب ثبت نام نکرده و افراد گمنام خود را وارد میدان کرده‌اند.
فاطمه رهبر افزود: به همین دلیل معتقدم آنها نقاب به چهره زده و می‌خواهند با پرچمی به غیر از تابلوی اصلاح‌طلبی در انتخابات شرکت کنند.
وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع مردم ما هوشیار بوده و فریب بازی آنها را نخواهند خورد و در انتخابات نیز به صورت رفتار می‌کنند که واقعیت جامعه برای فتنه‌گران نمایان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس