کد خبر 904581
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
اینتر میلان

لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال اینتر پیروزی مردانش در دربی دلامادونینا را نتیجه‌ای عادلانه دانست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر اولین دربی شهر میلان در فصل جاری سری A را با تک گل دیرهنگام مائورو ایکاردی برد. این در حالی بود که نراتزوری در مجموع موقعیت‌های بهتری برای گلزنی داشت و یک بار هم تیرک مانع رسیدنش به گل شد.

این نتیجه بدان معناست که حالا اینتر 7 برد متوالی در تمامی رقابت‌ها دارد که بهترین روند نتیجه‌گیری آبی‌ومشکی‌پوشان شهر میلان از ماه ژانویه سال 2017 محسوب می‌شود.

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما می‌خواستیم زودتر از این‌ها گل بزنیم. اگر زودتر گل می‌زدیم همه چیز بی‌عیب و نقص می‌شد و بعد کنترل بازی برای زدن گل‌های بیشتر به دست ما می‌افتاد. مشخص است که حق اینتر بود بازی را ببرد چون از ابتدا تا انتهای بازی در نیمه حریف بازی می‌کرد، پرس را از خط حمله‌اش شروع کرده بود و برای رسیدن به گل تلاش کرد. بنابراین ما شایسته تمجید هم هستیم. نه به این خاطر که بیشتر از حریف به دنبال پیروزی بودیم بلکه به خاطر آنکه بهتر بازی کردیم.

اسپالتی ادامه داد: اگر به من بگویید که اینتر بیشتر از میلان به دنبال کسب پیروزی در این بازی بود می‌گویم این درست نیست و تحریف واقعیت است. تیمی که بهتر فوتبال بازی کرد، برنده بازی شد. وقتی شما از خط حمله پرس می‌کنید، همیشه خطر تهدید شدن با ضدحملات حریف را دارید اما ما امروز عالی بودیم و میلان را مدام تحت فشار می‌گذاشتیم تا توپ را لو دهد. ما کار کردیم که میلان نتواند بازی همیشگی‌اش که مبتنی بر پاسکاری است را ارائه کند.

سرمربی تیم فوتبال اینتر تأکید کرد: من اینجا آمده‌ام تا برنده باشم نه اینکه فقط یک فصل روی نیمکت یک تیم نشسته باشم یا پول دربیاورم. من آمده‌ام که آینده اینتر را بسازم و بازیکنانم هم باید همین کار را بکنند. اینکه ایکاردی بعد از سوت پایان بازی گفت ما باید به نتایج‌مان ثبات بدهیم و به فشارمان ادامه دهیم را دوست داشتم. اینتر ما را انتخاب کرده که که این تیم را به سطحی برگردانیم که هواداران لیاقتش را دارند. این وظیفه ماست و باید آن را با احساس تعلق خاطر انجام دهیم.

تیم فوتبال اینتر، هافبک بلژیکی‌اش راجا ناینگولان را بعد از 30 دقیقه از آغاز بازی به دلیل برخوردی شدیدی با لوکاس بیگلیا از دست داد و گزارش‌ها حاکی از مصدومیت او از ناحیه قوزک حکایت دارند اما اسپالتی گفت که مصدومیت بازیکن تیمش ممکن است شدیدتر از این‌ها باشد.

او عنوان کرد: پای ناینگولان پیچ خورده است. باید ببینیم چه می‌شود. او برای مدتی در کنار ما نخواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس