کد خبر 904313
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواسته تا صحبتی در خصوص مطالباتش پیش از بازی با السد نکنند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس توانست ارز مورد نیاز برای پرداخت مطالبات اعضای خارجی این‌تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ‌برتر را تامین کند. از این رو قرار است مبلغی نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو به کادر فنی کروات سرخپوشان، بشار رسن، گادوین منشا و بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کنند.

حمیدرضا گرشاسبی تصمیم دارد این پول را که با حمایت وزارت ورزش به باشگاه رسیده است را تا روز دوشنبه به خارجی های پرسپولیس پرداخت کند تا آنها با انگیزه بیشتری به مصاف السد قطر بروند.

نکته جالب توجه برخورد برانکو ایوانکوویچ با این موضوع است. وی که بزرگترین طلبکار فصل جاری پرسپولیس است به مسئولان باشگاه اعلام کرده هیچ کس حق ندارد درباره این موضوع تا پایان بازی با السد با او گفتگو کند. وی تاکید کرده بعد از بازی در این مورد صحبت خواهد کرد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که بیش از شش ماه است پولی از این باشگاه دریافت نکرده نمی خواهد تمرکز خود را در آستانه بازی با السد از دست بدهد. او حتی به دستیارانش نیز اعلام کرده کسی قبل از دیدار روز سه شنبه درباره مسائل مالی صحبت نکند.

از این رو باشگاه پرسپولیس در نظر دارد بخش زیادی از بدهی خود به برانکو را صبح چهارشنبه به وی پرداخت کند.

دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. پرسپولیس بازی رفت را با برتری یک بر صفر به پایان برده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    3 15
    چند درصد بیت المال طلبشه ؟
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      9 0
      منظورت چیه؟ برانکوخیلی آدم باشخصیتیه،کاشکی بقیه طلبکارهای پرسپولیس بخصوص ایرانیهای طلبکارازایشون یادبگیرن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس