کد خبر 904214
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
آرمین هادی پور

نماینده وزن نخست تکواندو ایران با برتری در دیدار نهایی مسابقات گرندپری منچستر به طلسم ۲۲ ماهه ایران در کسب مدال طلا خاتمه داد.

به گزارش مشرق، روز دوم از مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 امروز (شنبه) در شهر منچستر انگلیس پیگیری شد.

در وزن نخست المپیک (58 - کیلوگرم) آرمین هادی‌پور در دیدار نهایی به مصاف «تای هون کیم» از کره‌جنوبی رفت و با برتری 16 بر 12 به مدال طلا دست یافت.  مدال طلایی که به طلسم 22 ماهه تکواندو ایران در مسابقات گرندپری پایان داد و هادی‌پور بعد از 22 ماه از آخرین مدال طلایی ایران که توسط سجاد مردانی در فینال مسابقات گرندپری 2016 در آذربایجان کسب شده بود، پایان داد.

هادی‌پور برای رسیدن به این مهم ابتدا در دور نخست با نتیجه 23 بر 11 از سد «سرگیو سوزوکی» از ژاپن گذشت. او در مرحله یک‌هشتم نهایی در حالی که در راند دوم با نتیجه 23 بر 10 مقابل «رامنارونگ ساوکویهاری » از تایلند پیش بود به‌ دلیل 10 اخطاره شدن حریف به برتری رسید.

او در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا رفت و با برتری 24 بر 10 به دیدار نیمه‌نهایی صعود کرد. نماینده وزن 58- کیلوگرم تکواندو ایران در دیدار نیمه‌نهایی نیز در مصافی نزدیک مثابل «تورتورسای» اسپانیا به برتری 17 بر 15 دست یافت تا به دیدار نهایی صعود کند.

همچنین در رقابت‌های امروز فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن با شکست در مرحله یک‌هشتم نهاییمقابل  «آدرین ویسنته» از اسپانیا از دور مسابقات کنار رفت. 

با مدال طلای هادی‌پور در رقابت‌های امروز، تکواندو ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره(میرهاشم حسینی) و یک برنز(سجاد مردانی) به کار خود در چهارمین مرحله مسابقات گرندپری در منچستر انگلیس پایان داد. 

هدایت تیم 5 نفره کشورمان در این مسابقات برعهده فریبرز عسکری بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس