کد خبر 904169
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
لسانی

شبکه چهار سیما، با اتمام فصل اول برنامه «این.ج.ا»، در یک مجموعه سه قسمتی به مرور فصل اول می پردازد.

به گزارش مشرق، قسمت اول از مجموعه سه قسمتی «این.ج.ا»  با مرور قسمت‌های اول تا پنجم برنامه امشب ساعت 21 به روی آنتن می‌رود.

در این برنامه قرار است سردبیر «این.ج.ا»، دکتر مصطفی غفاری گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با مجری و مخاطبان برنامه داشته باشد و فراز و فرود های ایده‌پردازی و تولید برنامه را مطرح کند.

همچنین پخش خلاصه‌ای از گفت‌وگوها و آیتم‌های منتخب قسمت اول تا پنجم و پخش فتوکلیپ از پشت صحنه برنامه، از بخش‌های دیگر این قسمت به‌شمار می‌رود.

برنامه اول با حضور دکتر سپهر قاضی نوری و ابراهیم سوزنچی به موضوع شفافیت و قاطعیت حکومت پرداخت. در برنامه دوم «این.ج.ا» دکتر حسین راغفر و دکتر احمد توکلی در خصوص شفافیت چالش های ساختاری و فرهنگی به گفتگو پرداختند.برنامه سوم با حضور سپنتا نیکنام و فرشاد مهدی پور و سید علی میر فتاح با موضوع روزگار سخت و رسانه تلخ به روی آنتن رفت. برنامه چهارم برنامه با دکتر احمد نقیب زاده و دکتر جلال دهقانی فیروزآبادی به موضوع آنسوتر؛چشم انداز فرصت ها پرداخت و در برنامه پنجم نیش و نوش مذاکره با حسن کاظمی قمی به روی آنتن رفت.

سری اول برنامه «این.ج.ا» در سیزده قسمت به تهیه‌کنندگی مصطفی پورمحمدی و با اجرای محمد لسانی به صورت زنده و هفتگی از شبکه چهار سیما پخش شد. و اکنون با اتمام فصل اول این برنامه از امشب در سه قسمت یکشنبه ها فراز و فرود تولید «این.ج.ا» و منتخبی از برنامه های گذشته پخش می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند قسمت اول از این مجموعه سه قسمتی را روز یکشنبه 29 مهر، ساعت 21:00 از شبکه چهار سیما تماشا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس