کد خبر 903768
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
امید عالیشاه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی با السد سخت است و شرایط از آن چیزی که فکرش را می‌کنیم دشوارتر است اما می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش، بازی با السد قطر و همچنین موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید :

با وجود اینکه با تیم تمرین می‌کنی اما مشخص است که هنوز هم درد داری.

بله، درد دارم اما وضعیتم بد نیست به هر حال مصدومیت در فوتبال پیش می‌آید و این آسیب‌دیدگی هم به من ضربه زد. متأسفانه شرایطم به گونه‌ای است که این درد در پایم ماندگار شده و الان با درد تمرین می‌کنم. به هر حال شرایط تیم، شرایط خاصی است و در وضعیت حساسی به سر می‌بریم. بازی با السد بسیار بازی مهمی است و تلاش می‌کنم تا به این بازی برسم. 

با این شرایط می‌توانی مقابل السد بازی کنی که مهمترین بازی پرسپولیس در فصل اخیر است؟

همه تلاشم را می‌کنم که این اتفاق بیفتد، صادقانه می‌گویم که درد دارم اما با همین وضعیت کار را ادامه می‌دهم هواداران مطمئن باشند که هر طور که شده بازی می‌کنم و خودم را به این بازی می‌رسانم و ان‌شاءالله که این بازی هم با برد ما به پایان برسد.

بازی با نود ارومیه را پشت‌سر گذاشتید و حالا به بازی به السد رسیدید.

به هر حال شرایط این بازی با همه بازی‌ها فرق دارد و ما امیدواریم که با حمایت هوادارانمان بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با برد در این بازی به فینال برسیم.

فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند به فینال آسیا برسد؟

ببینید ما یک نیمه را از السد بردیم و نیمه دوم این بازی روز سه‌شنبه در تهران برگزار می‌شود ما نیمه اول را با یک گل بردیم و حالا نیمه دوم باقی مانده اما قطعاً با حضور هوادارانمان یک روند رو به جلو خواهیم داشت. کسی نباید از حالا همه چیز را تمام شده بداند چرا که کار واقعاً سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنیم. ما در این سه، چهار سال اخیر زحمت زیادی کشیدیم و امیدوارم نتیجه هم بگیریم.

شرایط پرسپولیس شرایط خاصی است و از طرفی السد با همه نفرات و با انگیزه زیادی به بازی می‌آید و این در حالی است که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند با این شرایط پیش‌بینی‌ات از این بازی چیست؟

ما در دوحه هم مقابل این تیم خوب بازی کردیم و این در حالی است که برخی نفراتمان را در این بازی نداشتیم و در دوحه بازی را مدیریت کردیم که خوشبختانه نتیجه هم گرفتیم اما همه می‌دانند که تیم السد چقدر خوب پاس‌کاری می‌کند و بسیار با برنامه هستند. آنها آنالیز خوبی روی ما دارند و امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیارشان است که مطمئناً برای هر دقیقه بازی برنامه دارند. السد تیم باتجربه‌ای است و بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود اما ما جوان‌هایی داریم که به نحو احسنت بازی می‌کنند و در کنار بازیکنان باتجربه تیمی داریم که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و قطعاً می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. 

برخی منتقدان برانکو معتقدند که پرسپولیس در دوحه مقابل السد کاملاً دفاعی بازی کرد و این در حالی است که آنها معترضند منتقدان کارلوس کی‌روش از همین شیوه بازی تیم ملی انتقاد می‌کنند اما برانکو را مورد تمجید قرار می‌دهند. خودت نظرت در این باره چیست؟

ببینید کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند باید در نظر بگیرند که ما در آن بازی حساس حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه را در اختیار نداشتیم و بدون 4 بازیکن به مصاف این تیم رفتیم و شرایط به گونه‌ای بود که جوان‌ها بازی کردند اما آن شرایط فرق می‌کرد چون برخی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی خودشان بازی می‌کردند و پنجره ما بسته بود به طوری که یک سال است هیچ بازیکنی به ما اضافه نشده است. شرایط ما مقابل السد ایده‌آل نبود و چند بازیکن در اختیار نداشتیم اما در همین شرایط خوب بازی کردیم و بازی را مدیریت کردیم. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند باید ببینند که ما دفاع مطلق انجام ندادیم و حتی در نیمه اول منشا یک موقعیت صد درصد گل را از دست داد. ما همان یک موقعیت گل را داشتیم اما السد همان یک موقعیت را نداشت و به آنها موقعیتی ندادیم. خوشبختانه این شیوه بازی نتیجه داد و امیدواریم که در بازی برگشت هم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که ان‌شاءالله فینالیست شویم.

شاید برای پرسیدن این سؤال زود باشد اما دوست داری به مصاف نماینده ژاپن بروی یا کره جنوبی؟

تیمی که نتیجه می‌خواهد نباید برایش مهم باشد که با چه تیمی بازی می‌کند، هدف اصلی ما چیز دیگری است و به اینکه با کی بازی می‌کنیم فکر نمی‌کنیم ما باید مرحله پیش‌رو را پشت‌سر بگذاریم و به فینال برسیم، انتخاب حریف هم دست ما نیست و دست آن بالایی است. فعلاً همه تمرکز ما روی بازی با السد قطر است و فقط به این تیم فکر می‌کنیم.

برانکو گفته که پرسپولیس قهرمانی در هر چهار جام را می‌خواهد به نظرت این مسأله شدنی است؟

شرایط تیم ما در حال حاضر خوب است و امیدوارم این وضعیت ادامه‌دار باشد. مجموعه پرسپولیس از مدیران و مربیان گرفته تا بازیکنان همگی تلاش می‌کنند تا این مهم اتفاق بیفتد و امیدوارم که هوادارانمان را شاد کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس