کد خبر 903868
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی را مقابل السد داریم و بازیکنانم به این موضوع کاملا آگاه هستند.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: مهمترین بازی در 10 سال یا حتی بیشتر از 10 سال است. فرصت خوبی برای رفتن به فینال است.

*انتظار داریم مردم را شاد کنیم

وی افزود: می‌دانید چه انتظاراتی از ما وجود دارد، هواداران از تیم حمایت می‌کنند و قطعاً ورزشگاه پُر خواهد شد، رسانه‌ها هم هستند. انتظار داریم مردم را شاد کنیم اما کارمان بسیار سخت خواهد بود.

* بازی سختی در انتظار ما است

سرمربی پرسپولیس در ادامه یادآور شد: تنها یک نیمه را پشت سر گذاشتیم، نیمه نهایی آنقدر کیفیت دارد که هر ۴ تیم حاضر در آن قدرتمند هستند. السد چیزی برای از دست دادن ندارد و توانایی شکست هر تیمی را دارد، مقابل استقلال در تهران آنها چطور بودند؟ بازی بسیار سختی در انتظارمان هست، به تیم و بازیکنان اعتماد داریم و همه با هم شاد خواهیم بود.

* از حمایت هواداران در 3 سال گذشته تشکر می کنم

وی در مورد اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، تصریح کرد: قبل از هر چیزی ابتدا تشکر می‌کنم به خاطر تمام حمایت‌هایی که هواداران داشتند. منظورم حمایتشان در سال جاری نیست بلکه از ۳ سال گذشته می‌گویم. آنها یار دوازدهم ما بودند و مطمئنم سه‌شنبه ورزشگاه پُر می‌شود، به این مسئله خیلی خوشحال هستیم و از این بابت افتخار می‌کنیم، به دنبال برد و حضور در فینال هستیم.

* السد می تواند هر تیمی را ببرد

وی در مورد اینکه بازیکنان السد کُری‌خوانی کرده‌اند، عنوان کرد: همانطور که گفتم السد هر تیمی را می‌تواند ببرد، آنها مقابل استقلال قاطعانه بازی کردند و ژاوی و گابی سالها در این جو به میدان رفتند، بونجاح هم همینطور است. شاید این جو مشکل‌ساز نباشد ولی اینکه هواداران از ما حمایت کنند بسیار مهم است. هواداران از پرسپولیس حمایت می‌کنند و ۹۰ دقیقه به تیم روحیه خواهند داد، این بزرگترین انگیزه برای ما است.

* لازم باشد کمال یک دستی برای پرسپولیس بازی می کند

برانکو در رابطه با وضعیت کمال کامیابی‌نیا عنوان کرد: کمال به بازی می‌رسد و اگر لازم باشد او یک دستی برای پرسپولیس بازی می‌کند.

* ربیع‌خواه صد در صد آماده نیست

برانکو در رابطه با وضعیت سایر بازیکنان عنوان کرد: سایر بازیکنان مشکلی ندارند، ربیع‌خواه در لیست رقابت هست ولی ۱۰۰ درصد آماده نیست، اگر نیاز بود از او استفاده می‌کنیم، این بازیکن روی نیمکت می‌نشیند و فقط ماهینی را در اختیار نداریم.

* از سمت خانواده، رسانه و هوادار فشار روی پرسپولیس است

به گزارش فارس، خبرنگاری با بیان اینکه چندین سال قبل پرسپولیس در فینال جام در جام آسیا مقابل نیسان ژاپن در خانه حریف به تساوی یک بر یک رسید اما در تهران شکست خورد و قهرمانی را از دست داد، به نظر می‌رسد اکنون هم مسئولان پرسپولیس آن اشتباه را کردند و خود را از قبل قهرمان می‌دانند، که برانکو در پاسخ عنوان کرد: قبلاً هم گفتم همه ما را نه تنها در فینال و قهرمان آسیا بلکه قهرمان دنیا می‌دانند، این فشاری هست که از طرف خانواده، رسانه و هوادار می‌آید. ما نمی‌توانیم فرار کنیم ولی به تیم‌مان اعتماد داریم. می‌دانم بازیکنان باهوش هستند و تمرکز کافی دارند، هنوز کاری نکردیم و همه چیز می‌تواند عوض شود. من به بازیکنان تیم اعتماد دارم.

* در آسیا کسی بهتر از ما نیست اما روی فوتبال نباید حساب کرد

وی در مورد اینکه پرسپولیس سال قبل هم در نیمه نهایی بود اما مقابل الهلال شکست خورد، گفت: پارسال در بازی رفت نتیجه بدی گرفتیم و واقعاً وضعیت سختی مقابل الهلال داشتیم، عملکرد تیم‌ها نشان داده ما و السد تقریباً در یک سطح هستیم، باید تمرکز کنیم و نظم و انضباط داشته باشیم، واقعاً معلوم شده که پرسپولیس در چه گروه سختی قرار داشت. الان با السد در مرحله نیمه‌نهایی هستیم و هر دو تیم در مرحله گروهی با هم رقابت داشتند. سال قبل هم با الهلال همین وضعیت برایمان به وجود آمد. مقابل هر تیمی می‌توانیم بازی کنیم و در آسیا کسی از ما بهتر نیست ولی روی فوتبال نمی‌توان حساب کرد، شما دیدید الدحیل مقابل ما شانسی نداشت ولی یک گل به ما زد در شرایطی که توپ به کمر بازیکن الدحیل برخورد کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس