تردد زائران اربعین از پایانه مرزی مهران

هر یک از این جمعیت «نائب الزیاره» هستند. جانشین حداقل ۹ مجاهد شهید از به خون خفتگان دیار خویش، اسدآباد.

به گزارش مشرق، چه افتخاری بالاتر از این که خدا توفیق زیارت سبط گرامی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم را در ایام اربعین شهادت مظلومانه اش نصیب جمعی از بسیجیان و وارثان مکتب سرخ جهاد و شهادت کرده است.

جمعی از بچه های مسجد از شهرستان اسدآباد همدان روز چهارشنبه دوم آبان ۱۳۹۷ برای شرکت در راهپیمایی جهانی اربعین راهی سرزمین کربلا می شوند.

میلیون‌ها نفر از مردم کرۂ خاکی، فارغ از دین و آیین و ملیت و قوم برای پاسداشت حماسۂ عاشورا بقچۂ سفر بسته و آمادۂ این سیاحت روحانی هستند و البته در سفر بچه های شهر اسدآباد، تفاوتی هست که می تواند الگویی مناسب برای دیگر زائران کوی دوست باشد و آن، نیابت و جانشینی از سوی شهید برای زیارت است.

هر یک از این جمعیت «نائب الزیاره» هستند. جانشین حداقل ۹ مجاهد شهید از به خون خفتگان دیار خویش، اسدآباد.

با پای پیاده از حرم حضرت مولی الموحدین علی ابن ابی طالب علی علیه السلام مسیر ۸۰ کیلومتری را تا حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را در سه شبانه روز طی می کنند، قدم به قدم سبحان الله می گویند و ستون به ستون شهدا را در ثواب حضور خود شریک می کنند و به یقین این شراکت به مزد زیارتشان خواهد افزود.
هر نفر نائبِ حداقل ۹ شهید از ۳۶۰ شهید شهر خود خواهند شد و به نیت خود و آن شهیدان خفته در خون، فراز آخر زیارت عاشورا را زمزمه خواهند کرد.

موکب به موکب خواهند نشست و روضه به پا می کنند. عکس تک تک ۳۶۰ شهید شهر را به رُخ جهان خواهند کشاند و در حد توان حماسه شهادت فرزندان شهر را فریاد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس