کد خبر 903471
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش از این پس خود را برای مصاف با السد آماده می‌کند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس امشب (پنجشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی توانست با یک گل نود ارومیه را شکست دهد تا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف سپیدرود برود.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بعد از اردوی تیم‌ملی و تعطیلاتی که داشتیم دوباره وارد بازی‌های رسمی شدیم و همانطور که مطلع هستید این بازی برای جام‌حذفی بود و مهم‌ترین مسئله در این رقابت‌ها بردن است که به آن رسیدیم.

او افزود: البته نمی‌توانستیم از اینکه سه شنبه بازی مهمی با السد داریم فرار کنیم. به همین خاطر این طور بازی‌ها در جام حذفی بازی‌های بحران‌زایی است و اتفاقات غیر مترقبه‌ای در آن‌ها می‌افتد. از این پس ما خودمان را برای بازی با السد آماده می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیری که تعطیلات لیگ برتر روی این تیم‌ برای بازی با السد گذشته، گفت: تیم از لحاظ جسمانی آماده است. نوراللهی، بیرانوند و بشار با ما نبودند. البته بقیه تیم‌ها هم این مشکلات را دارند. طبیعی است که بازی السد اینطور نیست که کسی آماده نباشد یا نخواهد بازی کند. پنج روز برای بازگشت به وضعیت نرمال وقت داریم و توقع دارم تا آن زمان به آمادگی برسیم. مشکل ما کمال است که وضعیتش تا فردا مشخص می‌شود. البته با توجه به شناختی که از مصدومیت او دارم، به نظرم او بازی السد می‌رسد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس