کد خبر 903409
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

از پر بازدیدترین تورهای جهان می‌توان به تور تایلند و تور مالزی و تور بالی اشاره نمود؛ و از دلایل اینکه این تورها جزء پر بازدیدترین تورهای جهان محسوب می‌شود می‌توان به امکانات و خدمات ارائه‌شده در آن‌ها اشاره نمود و نیز وجود جاذبه‌های دیدنی بسیار در این کشورها یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل به شمار می‌رود.

تورهای تفریحی و گردشگری

تورهای تفریحی و گردشگری مختلف امروزه طرفداران بسیاری را مجذوب خودکرده‌اند؛ و توریست‌ها و گردشگران بسیاری از تورهای تفریحی برای مسافرت به کشورهای خارجی استفاده می‌کنند. این تورها امروزه در جهان و حتی در کشور ما طرفداران خاص خود رادارند. پرطرفدار بودن تورهای تفریحی به دلایل بسیار زیادی بستگی دارد که در ادامه در مورد آن صحبت می‌کنیم.

پر بازدیدترین تورهای جهان

بیشتر افراد علاقه‌مند هستند در پر بازدیدترین تورهای جهان ثبت‌نام کنند. از پر بازدیدترین تورهای جهان می‌توان به تور مالزی، تور بالی و تور تایلند اشاره کرد. تمام این تورها در طبقه‌بندی پر بازدیدترین تورهای جهان قرار دارند، زیرا تعداد گردشگران و توریست‌هایی که در این تورهای تفریحی ثبت‌نام می‌کنند بسیار بیشتر از دیگر تورهای گردشگری می‌باشد. به همین دلیل است که تور مالزی و تور تایلند و تور مالی هرساله همواره به‌طور مداوم برگزار می‌شود. همین موضوع این سه کشور و این سه تور را در جدول رتبه‌بندی در اوایل قرار داده است. همچنین به دلیل ارائه خدمات و امکانات عالی و بی‌نظیر در این تورها توانسته‌اند رضایت گردشگران را به‌دست آورند.

دانستنی های سفر به تایلند

در این بخش می‌خواهیم یکی از پر بازدیدترین تورهای جهان را معرفی کنیم. قیمت تور تایلند یکی از پر درخواست‌ترین تورها می‌باشد. تایلند کشوری در شبه‌جزیره هندو چین است این کشور با برمه، لائوس، کامبوج، مالزی و آندامان همسایه می‌باشد؛ و پایتخت این کشور شهر زیبای بانکوک است این شهر یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر تایلند است که هرساله گردشگران بسیاری را در دل خود جای می‌دهد. زبان رسمی تایلند زبان " تای " است اما به دلیل مهاجرت‌های سالانه به این کشور می‌توان زبان‌های مختلف بسیاری را نیز در آن مشاهده نمود. 

بیشتر تورهای تایلند در فصل تابستان و پاییز برگزار می‌شود. هم‌چنین در فصل بهار نیز به دلیل وجود تعطیلات عید نوروز نیز می‌توان گردشگران ایرانی متعددی را در تایلند مشاهده کرد. تور تایلندی همواره موردتوجه بسیاری از گردشگران ایرانی بوده است به‌گونه‌ای که هرسال مسافران زیادی برای دیدن جاذبه‌های این کشور و همچنین امتحان کردن غذاهای مختلف به کشور تایلند سفر می‌کنند. به همین دلیل تورهای مختلفی برای کشور تایلند در بسیاری از فصول سال برگزار می‌شود

مردم تایلند بسیار مهمان‌نواز هستند و همین امر تأثیر بسیاری در حضور گردشگران در این کشور داشته است و همچنین غذاهای متنوع و مختلفی در تمامی رستوران‌های این کشور تهیه و طبخ می‌شود به‌گونه‌ای که علاوه بر رستوران‌ها در بسیاری از خیابان‌های تایلندی نیز غذاهای محلی تهیه و به فروش می‌رسد و همچنین دارای قیمت بسیار ارزان هستند. البته این نوع غذاهای خیابانی بیشتر موردتوجه گردشگران است. مردم تایلند از تمام گونه‌های موجود در دریا می‌توانند غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع را تهیه کنند آن‌ها در غذاهای خود از انواع ادویه‌ها استفاده می‌کنند که مطمئناً شما با امتحان آن‌ها تجربه بی‌نظیر و طعمی خاص را خواهید چشید.

دانستنی های سفر به مالزی

تور مالزی یکی دیگر از محبوب‌ترین و پر بازدیدترین تورهای جهان است که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم. مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و یکی از کشورهای دیدنی و پرجاذبه دنیا می‌باشد. وجود جاذبه‌های طبیعی و دیدنی بسیار زیاد در این کشور آن را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری تبدیل کرده است. به همین دلیل توانسته است نام خود را در جدول رتبه‌بندی پر بازدیدترین تورهای جهان ثبت کند. بیشترین اقتصاد کشور مالزی از راه گردشگری تأمین می‌شود.

واحد پول مالزی " رینگیت " است و زبان مالایی و بها سایی دو زبان در مالزی و درواقع زبان‌های رسمی این کشور می‌باشند. گردشگران و توریست‌هایی که علاقه‌مند هستند تا در پر بازدیدترین تورهای جهان شرکت داشته باشند می‌توانند تور مالزی را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهند. با انتخاب تور مالزی بی‌شک یکی از با نشاط‌ترین و پرهیجان‌ترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد. همچنین با بودن تورلیدر بازدید کردن از تمامی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار آسان می‌باشد و می‌توان از اطلاعاتی که تورلیدر در مورد جاذبه‌ها دارد بهره‌مند شد. هم‌چنین دیگر نگرانی اینکه در یک کشور غریب آدرس را گم کنید را نخواهید داشت زیرا مسئولین تور به‌طور کامل با استفاده از نقشه‌های راهی کشور مربوطه شمارا برای بازدید از تمامی زیبایی‌ها و اماکن دیدنی هدایت خواهند کرد.

از دیگر دلایل که مهم‌ترین دلیل نیز به شمار می‌رود می‌توان به کم‌هزینه بودن تورهای تفریحی اشاره کرد شما می‌توانید با انتخاب تورهای گردشگری سفری با کمترین مخارج را تجربه کنید؛ که این موضوع برای تمامی افراد بسیار قابل‌توجه و جذاب خواهد بود. کشور مالزی با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تفریحی و تاریخی بسیار همواره موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی است. کشور مالزی دارای آب‌وهوای بسیار خوبی در بسیاری از ایام سال است به‌گونه‌ای که تورهای مالزی برای این کشور در تمام فصل‌های سال برگزار می‌شود، اما در برخی از زمان‌ها کمی رطوبت آن زیادتر می‌شود که شما قبل از سفر بهتر است که اطلاعات دقیقی در این رابطه جمع‌آوری کنید که اگر این نوع آب‌وهوا شمارا آزار می‌دهد بتوانید برنامه سفر خود را در بهترین زمان تعیین کنید.

دانستنی های سفر به بالی

تور بالی نیز مانند تور تایلند و تور مالزی جزء پر بازدیدترین تورهای جهان به شمار می‌رود. امروزه افراد علاقه بسیار زیادی برای بازدید و سفر به این جزیره دارند. بالی جزیره‌ای است که در کشور اندونزی قرارگرفته است؛ و یکی از زیباترین و جالب‌ترین جزیره‌های جهان است. این جزیره را جزیره خدایان نیز می‌نامند. افرادی که به ورزش‌های آبی علاقه فراوان دارند تور بالی را مقصد سفر خود قرار می‌دهند؛ 

به دلیل اینکه جزیره بالی جزء برترین جزیره‌های دنیا به شمار می‌رود و تورهای بسیاری به مقصد بالی برگزار می‌شود، سبب شده است که تور بالی جزء پر بازدیدترین تورهای جهان شناخته شود. این جزیره انبوه گردشگران را در دل خود جای می‌دهد؛ و از آنها به گرمی استقبال می‌کند؛ و لحظات به‌یادماندنی در خاطرات مسافران حک می‌کند. بیشتر گردشگران تمایل دارند که در فصل تابستان به این کشور سفر کنند به همین دلیل تورهای مالزی در این فصل نیز به‌طور فراوان وجود دارد.

با توجه به موقعیت جزیره بالی مکان‌های تفریحی بسیاری در بالی وجود دارد به همین دلیل موردتوجه گردشگران است. مکان‌های فوق‌العاده با مناظر بی‌نظیر که شاید به جرات بتوان گفت در هیچ جای دنیا نظیر آن را نمی‌توانید ببینید. ازجمله تفریح  هایی که برای بسیاری از گردشگران وجود دارد ماهیگیری و شنا در اطراف سواحل جزیره بالی است. شما بی‌شک با سفر به این جزیره رؤیایی می‌توانید یک سفر بی‌نظیر برای خود داشته باشید. با توجه به چشم‌اندازهای  زیبای این جزیره همواره تورهای فراوانی برای سفر به این جزیره برگزار می‌شود که بسیار نیز مورد استقبال گردشگران است. جزیره بالی همچنین دارای آب‌وهوای مرطوب می‌باشد که به دلیل وجود سواحل موجود در اطراف آن است. در این جزیره غذاهای دریایی بسیاری تهیه می‌شود به‌طوری که در رستوران‌های آن می‌توانید بهترین نوع غذاها را امتحان کنید.

نکات دانستنی در مورد تورهای تفریحی و گردشگری 

افرادی که قصد شرکت در پر بازدیدترین تورهای جهان را دارند بایستی نکاتی در مورد این تورها بدانند. برای دانستن این نکات مهم در مورد پر بازدیدترین تورهای جهان به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از مسئولین تورهای تفریحی کمک بگیرید. به‌طور مثال قوانینی که در این سفر باید انجام دهید را فرابگیرید و نیز در مورد چیزهایی که باید در این سفر به همراه خود داشته باشید به خوبی اطلاعات کسب کنید. ما سعی کردیم در مورد پر بازدیدترین تورهای جهان در این مقاله اطلاعات مختصر و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم امیدواریم با انتخاب یکی از این تورها سفری رؤیایی را تجربه کنید. 

منبع: https://safaryar.net/tours/

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس