روزنامه

روزنامه های اصلاح طلب در حالی به حامی پروپاقرص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بدل شده که در زمان دولت نهم رویه‌ای دیگر را پیش گرفته بودند و علیه ورود زنان به ورزشگاه مطالبی را منتشر می‌کردند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** اگر زنان به تماشای بازی مردان نروند دچار بحران روحی و روانی می شوند!

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «حضور زنان در ورزشگاه‌ها توجیهات و پاسخ‌ها » نوشت:

«واقعیت این است که برای حل معضل رعایت عفت و اخلاق عمومی، انسداد و محرومیت راه حل اجتماعی و قضائی نیست. بهتر است که ما این اعتماد را به جوانان داشته باشیم و به آنان اجازه حضور(مختلط در ورزشگاه را) بدهیم و در عین حال با نوعی مدیریت به‌گونه‌ای فضاسازی کنیم که عادت به رعایت حقوق دیگران به‌ویژه ارزش‌های خانوادگی و دینی در مردم به‌خصوص جوانان نهادینه شود. فراموش نکنیم که محیط ورزشی موجب تخلیه احساسات و تعدیل بحران‌های روحی و مهم‌تر از همه ایجاد آرامش فردی در جوانان خواهد شد. محرومیت جوانان «دختران و زنان» از چنین امکانی قطعا موجب بروز عوارض روحی و روانی، احساس تبعیض و حضور در رفتارهای غیرمتعارف خواهد شد».

روزنامه اعتماد نیز در مطلبی با عنوان «مجادله بر سر حضور زنان در ورزشگاه ادامه دارد» نوشت:

«حضور خانم‌ها در ورزشگاه مثل حضورشان در پارک است، یعنی ذاتا هیچ اشکال شرعی ندارد. جایی که اماکن عمومی است و مردم برای تفریح، خوشحالی و تماشای مسابقه می‌روند نه حضور آقایان اشکال دارد و نه حضور خانم‌ها».

هر وقت دولت برای پاسخگویی به افکار عمومی درخصوص عملکرد خود تحت فشار قرار می گیرد. روزنامه های اصلاح طلب در اقدامی هماهنگ، یک موضوع حاشیه ای را به عنوان مهمترین مسأله جامعه جا زده و به هیاهو و جنجال می پردازند.

این در حالی است که گرانی برخی اقلام ضروری، کارنامه خالی دولت در حوزه مسکن، افزایش سرسام آور اجاره بهای واحدهای مسکونی، حقوق معوقه کارگران، اشتغال جوانان، بر زمین ماندن مطالبات واحدهای تولیدی، دو وزارتخانه بدون وزیر، دو سفارتخانه راهبردی اما بدون سفیر، انفعال دولت در سیاست خارجی و عدم واکنش مناسب به اخراج و بازداشت دیپلماتهای ایرانی در اروپا و...موضوعات بسیار مهمی است که دولت باید درخصوص آن به افکار عمومی پاسخگو باشد.

روزنامه های اصلاح طلب در حالی به حامی پروپاقرص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بدل شده که در زمان دولت نهم رویه‌ای دیگر را پیش گرفته بودند و علیه ورود زنان به ورزشگاه مطالبی را منتشر می‌کردند.

روزنامه های اصلاح طلب پاسخ نمی‌دهند که در دوره‌ای که بانوان جامعه دغدغه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی عدیده‌ای داشته و معضلات بسیار مهم‌تری برای حل و فصل دارند، آیا حضور بانوان در فضای نامناسب ورزشگاه به راستی دغدغه چند درصد از بانوان جامعه است؟!

به راستی جریانی که اینقدر برای حضور زنان در ورزشگاه در جایگاه تماشاچی خود را به آب و آتش می زند و نگران نشاط و سلامت روح و روان و جسم زن ایرانی هستند با خود اندیشیده‌اند که اولویت با کدام است؟ ورزش یا به تماشای ورزش نشستن؟ چقدر کار درست و درمان و اصولی برای رواج ورزشهای همگانی، سالم و کم هزینه زنان انجام داده اند؟ آیا زنان مسلمان جامعه ما بیش از آنکه مشتاق حضور در ورزشگاه باشند به دنبال مکانی مناسب و استاندارد برای ورزش کردن نیستند ؟

تردیدی نیست که طرح دغدغه‌های کاذبی از این دست جزو آنهایی است که فقط تقاضایش برای مقاصد سیاسی هست و هیچ زیرساخت فرهنگی، مذهبی و اجتماعی برای آن مهیا نیست و گروه‌ها و رسانه‌های  اصلاح‌طلب که به موضوع حضور زنان در ورزشگاه دامن می‌زنند، با سیاه‌نمایی وضعیت زنان در جامعه ایرانی در صدد بهره ‌برداری سیاسی و جناحی از یک موضوع غیرسیاسی هستند.

** دولت روحانی بعد از برجام تمام شد، چون ایده دیگری ندارد

«تقی آزاد ارمکی» جامعه‌شناس اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:

«دولت روحانی بعد از برجام تمام شد. وقتی که برجام بهم ریخت دولت روحانی نیز به اتمام رسید چون تمام هویت دولت را بر برجام گره زده بود. وقتی برجام مورد مناقشه قرار گرفت دولت روحانی هم دچار مشکل شد. آقای روحانی ایده دیگری را به جز برجام مطرح نکرده بود. اگر ایده دیگری داشت هم چندان ایده‌های مهمی نبوده و نیستند...حالا هم تقلای اصلی رئیس‌جمهور این است که برجام را سر و سامان دهد، اما پروژه‌های دیگر را زمین گذاشته است. روحانی اصلا کاری به پروژه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ندارد.جامعه‌ای که این همه بحث نابرابری اقتصادی در آن می‌رود، یک نفر در کابینه وجود ندارد که بحث تز اجتماعی یا رفاه اجتماعی را مطرح کند».

آزاد ارمکی در ادامه گفت:

«تأمل برانگیز اینکه کشوری که مشکل اقتصادی دارد وزارت اقتصادش وزیر ندارد. این نشان می‌دهد که دولت از تز اقتصادی، مناسبات اجتماعی و فرهنگی تهی و پایان یافته است».

گفتنی است پیش از این نیز کارشناسان بارها تاکید کرده بودند که تمام ظرفیت های دولت به وزارت خارجه خلاصه شده و وزارت خارجه نیز به برجام خلاصه شده است.

متاسفانه دولت هیچ برنامه مدونی برای حل مشکلات اقتصادی ندارد. این در حالی است که با مدیریت صحیح نقدینگی و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی می توان بر بخش اعظمی از مشکلات فائق آمد.

** فتح الفتوح سازی از رای دادگاه لاهه برای فریب مردم بود

روزنامه شرق در گزارشی با اشاره به تحریم های جدید ضد ایرانی نوشت:

«نمی‌توان انتظار داشت که آمریکا برای تحریم‌های بیشتر وارد عمل نشود. به‌هرحال حکم دادگاه لاهه نیز ضمانت اجرائی ندارد».

در هفته های اخیر این چندمین بار است که روزنامه‌های اصلاح طلب تاکید کرده‌اند که رأی دادگاه لاهه ضمانت اجرایی ندارد. این در حالی است که این طیف پس از صدور رأی اخیر این دادگاه در تیترهایی با عناوینی چون «تعلیق تحریم‌های آمریکا»، «رأی ممتاز، ایست لاهه به تحریم»، «لاهه علیه تحریم‌ها»،  و...اینگونه القاء کردند که بواسطه رأی دادگاه لاهه تحریم‌های ایران رفع خواهد شد.

گفتنی است دیروز سه بانک ایرانی و چندین شرکت صنعتی و معدنی از سوی وزارت خزانه داری آمریکا مورد تحریم قرار گرفتند.

هیاهوی اصلاح طلبان و فتح الفتوح نشان دادن رای دادگاه لاهه و سپس اعتراف به بی تاثیری این رای، مصداقی دیگر از فریب دادن مردم توسط این طیف است.

طیف اصلاح طلب در ماجرای برجام نیز پس از تبلیغات گسترده درخصوص به تاریخ پیوستن تحریم‌ها و گشایش اقتصادی در پسابرجام، پس از آنکه تشت رسوایی این توافق از بام افتاد، مدعی شدند که برجام پیروزی اخلاقی ایران بود!

نکته اصلی اینجاست که اصلاح طلبان هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 60
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 23
  • یک فمینیست ES ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    28 33
    زنان میتوانند بدن مردان را ببینند اما مردان حق ندارند این کار را بکنند .
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      57 38
      اصلاح طلبی تبدیل شده به مکتب رقص !! کل دغدغه شان شد ه کنسرت و ورود زنان به ورزشگاه... بر همین اساس است که اصلاح طلبان عاشق بن سلمان شده بودند و او را الگوی خود میدونستند.... راستی از الگوتون چه خبر؟!! مخالفان رو اره می کنه !! خخخ
    • ایرانی با غیرت GB ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      19 37
      من که به عنوان یه مرد هم موافقم و هم مخالف . موافق از این جهت که دوس دارم شما بیایید و ما رو دید بزنید و مخالف از این جهت که باید بذارید ما هم بیاییم شما رو دید بزنیم .
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      13 2
      خخخخ مسخره
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      20 22
      اخر وقتی همه از تلوزیون همه این تصاویر را می بینند دیدن آن دز استادیوم چه اشکالی دارد البته فحاش های استادیوم ها جای خود ولی در بحث دیدن فکر نکنم مشکلی باشد
    • به IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      23 15
      برای آنکه هر عاقلی می فهمد که دیدن تصویر با تماشای مستقیم فرق دارد. ضمن آنکه زنان با تقوا می دانند دیدن تصاویر ورزش زنان چه معنایی دارد و چرا این زنان اصلاح طلب اینهمه اصرار بر تماشای مسابقات مردان دارند و چرا به تماشای مسابقات بانوان نمی روند.
    • SE ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      3 6
      یهودیت انحرافی که سلیمان نبی و داوود نبی را پادشاه و اهل معصیت معرفی میکند تا بگوید دین از سیاست جداست = مکتب بنی امیه = لیبرالیسم = اصلاح طلبی = وهابیت
  • آنتی ناسیونالیسم ES ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    7 54
    دولت روحانی پس از برجام تمام شد و ایده دیگری ندارد ؟ تازه اولشه کجای کارید ؟! ناب ترین ایده دولت روحانی عزیز برجام موشکیه که امیدوارم هر چه سریعتر منعقد بشه . شما دلواپسان هم میتوانید از پماد سوختگی استفاده کنید . ن .
    • احمد IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      16 4
      حالا بذار ببینیم، دولت و طرفدارانش دیگه چه بهانه ای دارند.
    • AE ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      23 25
      الحمدالله که موشکها دست این غربگراهای کدخدا پرست ترسو نیست والا حالا آنها را دو دستی تقدیم کرده بودند و بعد از دشمنان خونخوار کشور مانند لیبی ایرا ن را بر سر ایرانیان ویران کرده بودند متاسفم براتون حتی به اندازه یک چغندر هم رگ و عرق ندارید
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      13 2
      عمو جون بچه کجایی تا این حد شجاعی؟ مادرید؟
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      5 3
      نه بچه همین ایران هستم بچه همین کشور شیران هسنم بچه جبهه و جنگم بچه دفاع مقدس هسنم سرباز ولایت هستم و هرگز وطنم را برای شکمم نمی فروشم هرگز استقلا ل و آزادی واقعیم را فدای آزادیهای هرزگی و لا ابالیگری نمی کنم
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    28 14
    زنان شما شاید اما زنان ما هنوز به اون حد از بی حیایی نرسیده اند!
    • SE ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      3 7
      برای همینه اصلاخ طلب شده اند
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    23 24
    اصلوگرا های احمق بذارید برن دیگه تای باید تاوان بی سیاسیتی شمارا بده اصلاح طلبا از حماقت شما رای بیارن قالیباف بیچاره بخاطر همین چهارتا ازادی رفت کنار احمقا
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      20 24
      آن کسی که به اصول مکتب اسلام معتقد باشد به مردم آزادی غیر شرعی نمی دهد. آن کسی هم که به هر بهانه ای چنین آزادیهایی را به مردم می دهد اصولگرا نیست.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    29 35
    دختر و زنی که خانواده داشته باشه نیازی به اینچنین نسخه های خانه برانداز و آخرت سوزی نداره!افتاد؟
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      4 2
      اتفاقا خانواده دارن منتهی چون اصلاح طلبن از اینکه ببینن ناموسشون با سر و وضع نیمه عریان داره میره وسط لاتها که حال پخش کنه ، غرق غیرت و لذت میشن
  • GB ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    12 25
    تو باشگاه ما که هر موقع جنس مونثی وارد میشه با افزایش ترشح تستسترون احساس میکنم که قدرت و استقامتم 2 برابر بیشتر از قبل ورود آن جنس مخالف شده .
    • BE ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      2 1
      شما خودتو کنترل کن لطفا
  • کیوان IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    13 8
    بعضی چیزا واقعا اونقدر بزرگ نیستن که ماها بزرگ کردیم ... اینم بگم قبول دارم که ورزشگاهای ایران فضای زیاد مناسبی رو نداره به نظر بنده تا زمان درست شدن فضای مناسب برای بانوان منظور مسیر جدا و سکوهایی جدا حداقل یک بازی درمیان فقط به بانوان اجازه بدن در ورزشگاهها حضور داشته باشن اونا هم به اندازه اقایان سهیم هستن در جامعه
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      4 8
      سهیم در چی!!!ما هر چی میکشیم از مردای احمق میکشیم!
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    15 1
    بعضی ها فکر می کنند دولت عمدا این حاشیه سازی ها انجام می دهد تا از پاسخگویی در مورد خواسته های واقعی مردم مانند رفع تورم و ایجاد اشتغال فرار کند. اما به آنها می گویم که در اشتباه هستند. اتفاقا برنامه اصلی این دولت اندلسی کردن ایران است و اقتصاد هم صرفا بهانه ای است برای فشار به مردم و تحریک آنها علیه اصل اسلام و رهبری.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      0 0
      شما هم با این اندلس کشتید خودتون رو
  • حسین IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    18 5
    ول کنید شما را به خدا این اخبار مزخرف را پوشش ندهید. اقتصاد مملکت روی هواست، نیروی کشور مشغول شده بهاینکه زنها برن لگر زدن مردها به توپ را تماشا کنند یا خیر! این مسائل چرند و بی اهمیت را اصلا پوشش ندید
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      11 2
      اتفاقا اقتصاد فقط بهانه ای است که نفهمیم دارند غیرت و حیا را می دزدند. پول دزدی شده را می شود جبران کرد. اما عرف شدن بی حیایی قابل جبران نیست
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      0 0
      ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ بیا پول دزدی رو جبران کن الان مردم پول ندارن شکمشون رو سیر کنن یه جوری حرف میزنی انگار توی خیابان ها چیزی نمیبینی و یا خودتو به کوری زدی به خدا وضع خیابان ها خیلی بدتر از ورزشگاه ها هستش باز چندتا مهمور هست که کنترل کنه
  • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    12 2
    این بحث های انحرافی مثل دوره های قبل برای ایجاد دو قطبی کاذب در جامعه با هدف پیروزی در انتخابات مجلس یازدهم و فراموش شدن شکست برجام می باشد.نیروهای انقلاب متوجه باشند در این تله ها نیفتند.
    • FR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      3 3
      صبر جای تله تتلو خوب شه
    • NL ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      1 1
      برو بابا تو هم دلت خوشه. از سال ٩٢ تا حالا تو تمام انتخابات به يه مشت اصلاح طلب در پيت به طرز فجيعى باختيد هنوز هم از رو نمى ريد با اين تحليل هاى آبكى؟ بابا دست بيل هم شيخ حسن و تو انتخابات اخير مى برد. در ضمن حالا حالا ها بايد تاوان ظلمى كه به دكتر كرديد را با خفت بپردازيد
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    1 6
    ایرانی با غیرت چرا از کشور فرار کردی و دزدکی از خارج کشور پیام میدی.؟
    • FR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      6 2
      نه فیلتر شکن داریم تا فقط اراجیف مشرق رو نخونیم
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    7 9
    عذاب الیم میدونید چیه؟ بزودی خواهید فهمید
    • FR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      4 7
      زندگی تو ایران خودش عذاب الیم هست
  • حامد IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    5 1
    آیا زنان ما دچار بیماری روانی هستند که با ندیدن بازی مردان در ورزشگاه دچار بحران روحی و روانی شوند؟ این حرف آنها اهانت به زنان است
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    1 0
    مثل اینکه بروند بعضی ها دچارش می شن
  • DE ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    5 7
    نکته مثبت سایت مزدور نیوز اینه که همه داعشی های وطنی رو یه جا جمع می کنه
    • DE ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      5 3
      نگاه به خودت نکن بقیه داعشی نیستند
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    8 5
    ببین زنها از نظر اصلاح طلب جماعت, چقدر روانی هستند که فوتبال مردها رو نگاه کنند آروم میشن!!!خخخ و واقعا چقدر اصرار برای حضور زنان به تماشای فوتبال مردان حقارت بار هست؛برای خود زنان!خخخ والبته مشکوک! وچه توجیهات مسخره ای!!مکان عمومی مردانه ,محل ورود زنان!
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    4 2
    دغدغه همه دنیا رو ببین. دغدغه ایرانی ها را ببین. واقعا متاسفام.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    2 2
    خب مگه ورودشون مشکلی داره؟ شما چرا این بهانه رو دست چپ ها میدید تا هوچی بازی در بیارن؟
    • IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      4 1
      نمی خواهی بگویی اصلا کلا مگر اسلام را کنار بگذاریم چه اشکالی دارد؟ مگر کشورهایی که ازدواج قوم لوط را آزاد کردند سنگ از آسمان بر سرشان بارید؟ آیا ما حتما باید مثل اقوام باستان عذاب شویم تا باور کنیم حرام خدا حرام است؟
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    3 2
    مقاومت نکنید بزارید برن. مشکلی نداره که. مقاومت شما باعث شده این اصلاح طلبا بهونه دستشون بیاد برای دور زدن مردم برای پاسخگویی به وسیله این مسایل حاشیه ای
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      1 1
      اونوقت از این قبح شکنی ورواج اختلاط به عنوان یه پیروزی بزرگ برای گندهای بعدیشون استفاده میکنند!این یه جریانه.. آخر اختلاط میشه پوچی وسردرگمی وافسردگی
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    9 4
    امیرالمومنین میفرمایند به آنچه شرع میگوید نه کمتر و نه بیشتر اکتفا کنید. بیشتر از شرع تند روی است و اعمال سلیقه در دین که باعث دین گریزی میشه. هنوز دلیل قانع کننده ای نمیبینم که چرا زنها نمیتونن بیان ورزشگاه فوتبالی رو که از تلوزیون میبینن تو ورزشگاه ببینن. به قول اقای ضرغامی نیمه لخت هم نیستند.
    • NL ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      2 0
      تازه تو تلويزيون با سرعت اهسته و تحليل و بقيه مخلفات مى تونند ببيند. در ضمن كشتى تو تلويزيون يادمون نره با كلوز اپ. خدا قوت پهلوان خسته نباشى پهلوان خخخخخ
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    4 0
    اگر ممکن هست ورود به ورزشگاه های مختص به بانوان را برای مردان بلامانع بفرمایید، چرا که ممکن است مردان دچار بحران روحی و روانی شوند!! خخخخخ
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    1 0
    به نام خدای بخشاینده مهربان تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ دستهای ابولهب بریده باد و هلاک بر او باد. 2 مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ دارایی او و آنچه به دست آورده بود به حالش سود نکرد. 3 سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ زودا که به آتشی شعله ور درافتد. 4 وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ و زنش هیزم کش است. 5 فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِّن مَّسَدٍ و بر گردن ریسمانی از لیف خرما دارد.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    6 0
    اين چه توهيني هست هر چي هيچي نمي گيم ! اتفاقا بر عكس ارامش زنان از بين رفته دچار حمله عصبي ترس و وحشت مى شوند از ديدن رفتارهاي انرمالي و خشن و اگرسيو و دپرس مى شوند و از نظر تمام ما خانم ها اظهار نظر نفرمايند ما فوتبال دوست نداريم مشكلات اقتصادي رو دنبال مى كنيم نه توپ بازي اقايونو هر كس هم فوتبال دوست داره نمايشگر براي چيه خوب ببينه!
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    4 0
    مملکت مشکل زنها را کلا حل کرده مانده تماشای فوتبال که انهم حل خواهد شد .طرف از گرسنگی نای حرکت ندارد مشکل روحیش را فوتبال معالجه می کند
  • مهتاب IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    4 0
    زنان ما روانی نیستند و کمبود هم ندارند که با ورزشگاه ندیدن مریض شوند. زنان ما مادر هستند نه بیکار الدوله که به فکر ورزشگاه رفتن باشند. لطفا به زنان توهین نکنید که احترام رحم خود را نگه نداشته اید.
  • مهتاب IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    4 0
    این حرفها برای منحرف کردن از گند برجامی و اقتصادی است که زده اند و می خواهند افکار را منحرف کنند.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    5 0
    اون امیرالمومنینی که شناختی,خوب نشناختی!!!همین امیرالمومنین دختر وهمسر داشت,همسایش حضرت زینب رو ندیده بودش! همین امیرالمومنین از اختلاط زن ومرد صدا به اعتراض بلند کرد که چرا غیرت ندارید؟؟؟ اولا ضرغامی بیچاره کیه؟عالم دینیه؟متخصص اجتماعیه؟اون فقط موضوع حال رو میبینه وبه روندها وجریانات واهداف نهایی ,کاری نداره که اینارو گفته..
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    اين موضوع اولويت كشور نيست.اولويت كشور كاهش شديد ارزش پول و تورم ، افزايش خودكشي و طلاق و بيكاري است.ايا كوريد و نميبينيد؟
  • hooshn IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    این قبیل افرادراست مگن اول زن ودختر خودشون را وارد استادیوم کنند بعد حرف بزنند.این افرادجز برای مقاصدخود وجیب مبارکشان به فکر مردم کم درامدنیستند انشاالله که خودخدا شراین افرادراارروی زمین محوکنه
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    جنجال حضور زنان در استادیوم، پوششی برای به حاشیه رفتن برجامه.دولت باید درباره برجام به مردم جواب بده.اون همه وعده چی شد؟!!!!!!
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    دولت روحانی به جز برجام هیچ ایده دیگه ای نداره. هیچی
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    تا حالا کشور را معطل برجام کرده بودن. حالا معطل FATF
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    FATF یک برجام دیگر با تعهدات بیشتر و خسارتهای بیشتر است
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    1 1
    مرگ بر منافق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس